Nieuws

Glitch in Star Wars Battlefront maakt spelers onsterfelijk

Kans op slagen lijkt willekeurig

Geschreven door Lucas May op
Een pas ontdekte glitch in Star Wars Battlefront maakt spelers gedurende een wedstrijd onsterfelijk. Het behalen van onsterfelijkheid is niet consistent, vaak gaan spelers dood in hun pogingen om deze glitch te gebruiken.

De kans op onsterfelijkheid ontstaat wanneer de speler met een vliegend voertuig tegen de vlakte storten. In sommige gevallen verschijnt de speler weer buiten het voertuig, zonder health-meter. Hierna kunnen spelers ongestoord anderen afschieten. Laser-blasts van andere spelers hebben geen effect. In veel gevallen gaan spelers echter dood wanneer ze deze glitch willen uitbuiten.

In het onderstaande filmpje is te zien hoe de glitch succesvol wordt toegepast.  Naar verwachting zal ontwikkelaar Dice de glitch oplossen met een patch.

Bron: VG247

Dit artikel delen:

Lees meer

Mobiele Futurama-game in de maak Mogelijke nieuwe info gelekt over Mass Effect Andromeda
13

Reacties op: Glitch in Star Wars Battlefront maakt spelers onsterfelijk

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • SnelleSjonnie

    • 23 november 2015 16:14
    Zijn jullie oer dom ofzo om dit te posten inclusief how-to en iedereen ervan op de hoogte te brengen

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Xuanlong

    • 23 november 2015 16:20
    lol, umad?

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • SnelleSjonnie

    • 23 november 2015 16:32
    Ja hoe krijg ik nu me kills :)

    Dit soort dingen hoor je geen nieuws berichten over te maken, non nieuws, maarja clickbait

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • HighNesZ

    • 23 november 2015 16:28
    Iemand is niet blij dat anderen dit nu ook kunnen misbruiken en dat hij niet meer de enige is.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Hellraidermike

    • 23 november 2015 17:14
    Wie het hardste schreeuwt…………

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • LarryLicious

    • 23 november 2015 16:20
    Waarom word zoiets gepost? Gebeurde ook al bij Fallout……
    Fallout is met een Single player maar dit is Multiplayer, hiermee zorg je er voor dat mensen de game en controller in de hoek gooien.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Teknootje

    • 23 november 2015 16:22
    Was zoiets ook niet in battlefield 4 destijds?

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • MacUseless

    • 23 november 2015 16:24
    Staat het niet op gamer.nl staat het wel ergens anders , ik zie het probleem niet ?!

    Its jammer dat zoiets er in zit maar had wel een gamebreaking bug verwacht , Battlefield 4 had ook al zoiets . Hoop dat het er snel uit gehaald wordt

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • LarryLicious

    • 23 november 2015 16:36
    klopt helemaal maar je hoeft er niet in mee te gaan toch? nu.nl neemt ook alles trouw over van gamer. Sommigen kijken niet verder dan gamer.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • MacUseless

    • 23 november 2015 16:51
    Dat is uit eindelijk aan de speler zelf om er in mee te gaan of niet.
    Ik vind het zelf als gamer wel belangrijk te weten dat er glitches zijn die de game de gameplay gewoon hard kan verpesten (dat er een filmpje bij staat hoe het moet is misschien niet handigste want er zijn altijd wel mensen die het doen, dat is misschien wel een min puntje)

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • LarryLicious

    • 23 november 2015 16:55
    eensch!

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • datcomment

    • 23 november 2015 20:06
    Maar stel je voor dat je account allemaal grief reports binnenkrijgt doordat je "geplaagd" wordt door deze glitch. Want er zijn er nogal wat spelers die onbedoeld tegen de vlakte botsen, weet ik nog uit de beta.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • AGxKiiNG

    • 23 november 2015 21:05
    Bedankt! *COUGH* Helaas zullen een hoop mensen hier weer gebruik van willen maken. Hopelijk wordt dit snel gepatchd!