Giants interview met lead animator | Gamer.nl

Na eerdere trailers deze week is er een derde trailer van No Man's Sky uitgebracht.

Het is alweer wat maandjes terug dat Giants: Citizen Kabuto door Infogrames in de winkelrekken werd gezet. De meningen waren daarbij erg verdeeld want al viel er over de graphics mi chien niet veel te klagen, de gameplay viel voor behoorlijk wat mensen erg tegen.

Over deze graphics had PlanetMoonCentral een interview met lead animator van Giants, Shawn Nelson. Hierbij gaan ze ook wat dieper in op de creatie van de Delphi, de zeenimph uit het spel.A good example is Delphi's walk. Her personality was meant to be that of a wispy ghost like a character who is really fast, lethal, and sexy. She should almost float they said. This gave me so much trouble I had to go out and get reference material. So there I am trying to think of what movie had someone like this in it, and then it hit me, Lair of the White Worm. The main vampire lady was all of these things. So I promptly stole her walk and an attitude was born that carried through all the Delphi animations.Wat we nu Planet Moon Studios mogen verwachten in de toekomst wordt in dit interview niet verder toegelicht.
Artikel als favoriet toevoegen
Deel dit artikel

Aanbevolen voor jou