Nieuws
Ghost of Tsushima

Ghost of Tsushima-patch voegt nieuwe moeilijkheidsgraden toe

Alsmede toegankelijkheidsopties en oplossingen voor bugs

Geschreven door Michel Musters op
Gisteren verscheen er een nieuwe patch voor Ghost of Tsushima die nieuwe moeilijkheidsgraden aan de game toevoegt.

Het gaat om patch 1.0.5. Zo bevat de game nu een 'Lower Intensity Combat-modus'. Deze moeilijkheidsgraad moet de gevechten van de game intact houden, maar maakt ze wel minder intens. Zo duurt het langer voordat vijanden spelers spotten en heeft men meer tijd om een move te maken. Vijanden vallen Jin ook niet aan wanneer hij zichzelf heelt.

Daarnaast bevat de game nu ook een nieuwe 'Lethal'-moeilijkheidsgraad. Hierin zijn wapens dodelijker - zowel van vijanden als van Jin zelf. Aangezien de wapens meer schade aanrichten, gaan zowel vijanden als de speler zelf eerder dood. Vijanden zijn ook agressiever en spotten spelers sneller.

De patch lost ook een aantal bugs op, alsmede meer opties voor de ondertiteling, waaronder verschillende kleuren. De patch notes zijn hier te lezen. Ghost of Tsushima is nu verkrijgbaar voor PlayStation 4.

Dit artikel delen:

Lees meer

Buitenste laag van PlayStation 5 kan mogelijk worden vervangen De PlayStation Plus-games van augustus zijn bekend
5

Reacties op: Ghost of Tsushima-patch voegt nieuwe moeilijkheidsgraden toe

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • avatar

    Vogeltje

    • 28 juli 2020 09:39
    Wel vervelend dit. Zit er nu nog midden in (denk ik) met Act 2 en speel op Hard.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    hulstpower

    • 28 juli 2020 11:34
    @Vogeltje Vriend van me heeft hem platinum al gehaald vond het ook vervelend want verhaal kent ie al en krijgt geen trophy er meer bij.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Vogeltje

    • 28 juli 2020 18:19
    @hulstpower Dat is dus precies wat ik ook van plan ben, vandaar dat ik op hard speel. Mocht dat een vereiste zijn, dan heb ik die er gelijk bij. Nou zal ik voor deze extra's the trophy's niet nodig hebben voor de Platinum, maar toch voelt het dan niet compleet.

    Ik maak er sinds de PS4 een vereiste van om alles op platinum te halen. Niet zozeer voor de uitdaging, maar alleen maar om meer uit mijn games te halen. Ik speel er toch alleen maar de exclusieve games op.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    hulstpower

    • 28 juli 2020 18:53
    @Vogeltje ja maatje ook van me ik heb geen 1 game platinum of alle achievements op xbox per spel. Als ik er naar van genoten heb ik het prima.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • rpenning

    • 29 juli 2020 01:50
    Heb die nieuwe modus even uitgeprobeerd en dammm hij is wel moeilijk speelde eerst op hard maar dit is veel harder. Wel tof dat je zelf ook meer schade doet het worden dus nooit bullet sponzen.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.

 

Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.