Nieuws
Ghost of Tsushima

Ghost of Tsushima is meer dan acht miljoen keer verkocht

Game is verkrijgbaar op PlayStation 4 en PlayStation 5

Geschreven door Michel Musters op
Er zijn wereldwijd inmiddels meer dan acht miljoen exemplaren van Ghost of Tsushima verkocht.

Dat heeft Sony aangekondigd tijdens diens CES 2022-presentatie. De game verscheen in juli 2020 op PlayStation 4. Afgelopen augustus kwam de Director's Cut uit op PlayStation 5 en PlayStation 4.

Het is niet bekend of Sucker Punch werkt aan een vervolg op Ghost of Tsushima. Wel is bekendgemaakt dat Sony Pictures en PlayStation Productions aan een film gebaseerd op Ghost of Tsushima werken. Chad Stahelski, bekend van de John Wick-films, regisseert.

Ghost of Tsushima laat spelers als samoerai Jin de Tsushima-eilanden van Japan bevrijden van een Mongoolse invasie. Het spel wordt geprezen om zijn interessante open wereld, kleurrijke graphics en odes aan de samoeraifilms.

Dit artikel delen:

Lees meer

Aankomende aanpassingen Call of Duty: Vanguard bekendgemaakt Systeemeisen Rainbow Six Extraction bekendgemaakt
15

Reacties op: Ghost of Tsushima is meer dan acht miljoen keer verkocht

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • avatar

    bigds9fan

    • 5 januari 2022 11:37
    Mooie cijfers.

    Hopelijk komt er een vervolg. Heb er nu al zin in.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Messtranor

    • 5 januari 2022 14:42
    @bigds9fan Een game met zo'n succes, tuurlijk komt daar een vervolg op.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    san5324

    • 5 januari 2022 11:49
    Op een oled is deze game een plaatje

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • brushaway

    • 5 januari 2022 12:20
    @san5324

    Zonder oled ook

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Messtranor

    • 5 januari 2022 14:41
    @brushaway Je leest het verkeerd, wat je moet lezen is "Ik heb een oled TV, vind mij bijzonder" :)

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    san5324

    • 5 januari 2022 14:49
    @Messtranor

    In principe wel maar je drukt het te zacht uit.. Het moet zijn…..

    "ik heb een Sony master A90J oled en in combinatie met perfect for ps5 update" is het een bijzonder staaltje techniek ".

    O en ik ben bijzonder :)

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Messtranor

    • 5 januari 2022 15:56
    @san5324 Zolang jij dat zelf geloofd, daar gaat t uiteindelijk om he :)

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    watashi wa maurice desu.

    • 5 januari 2022 13:02
    @san5324

    Deze game is altijd een plaatje, op oled is het dan misschien top of the line, maar het is niet zo dat het op een andere led variant ineens lelijk is.
    Hahah
    Ik speel op een qled en vind dat ook schitterend. :)

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    san5324

    • 5 januari 2022 14:47
    @watashi wa maurice desu.

    Ik had op de 4 een Samsung led.. En nu op de 5 een oled.. Er is geen t visuele upgrade gedaan met de director cut dus het moet aan de tv liggen

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    StormFox

    • 5 januari 2022 13:33
    een van de beste PS games die ik ooit heb gespeeld

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Zut

    • 5 januari 2022 14:29
    Heb de Directors Cut voor PS5 nog liggen, nu in m'n vakantie maar weer eens opgepakt want had hem maar kort gespeeld. Prima spel en prachtige graphics maar door de echt waardeloze voice acting en slechte animaties van NPC's vind ik het wel lastig om er echt in te komen. Maar leuk genoeg om wel te blijven spelen.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    arthurvv

    • 6 januari 2022 14:54
    @Zut Heb je 'm met Japanse stemmen (en ondertiteling) geprobeerd?

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Ardyn

    • 5 januari 2022 15:20
    De game is zowel 10/10 als 6/10 voor mij… en het frustreert mij dat ik nooit mijn vinger kan leggen op waarom dat zo is. Ik hoop op een vervolg in ieder geval, ik twijfel er ook niet aan dat dat komt.
    Ik ga het nog wel een keer op de PS5 spelen, ooit.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • jaquesparblue

    • 5 januari 2022 16:34
    Wanneer op de PC?

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    PietS.

    • 6 januari 2022 10:00
    @jaquesparblue

    Binnenkort als alle PS games op de PC uit gaan komen! :)