Nieuws

Geruchten wijzen op mogelijke remaster van Warcraft 3

Zou jij deze spelen?

Geschreven door Bob van der Laan op
Een aantal geruchten op Reddit wijzen op een mogelijke remaster van de klassieke Blizzard-rts Warcraft 3.

Twee beroemde Russische Warcraft 3-spelers, Happy en HawK, zouden in een stream hebben laten zien dat zij naar Servië zijn afgereisd om een visum aan te vragen voor de Verenigde Staten. De reden dat ze dit vanuit Servië doen is dat het vanuit hier sneller geregeld kan worden, wat dus betekent dat het bezoek aan de V.S. urgent is. Een Reddit-gebruiker legt uit dat de twee spelers niets in de V.S. te zoeken hebben als het niet Warcraft 3-gerelateerd is en er dus iets staat te gebeuren.

Naast Happy en HawK hebben meerdere bekende Warcraft 3-spelers, waaronder de Oekraïense Foggy, laten weten dat zij een visum hebben aangevraagd en binnenkort zullen afreizen naar de VS. Op de vraag waarom de spelers massaal naar de VS afreizen is geen antwoord. Via de sociaalnetwerksite VK, die met name Russische-gebruikers heeft, laat HawK weten dat de trip onder geheimhouding gemaakt zal worden en in een interview met het Russische GoodGame laat Happy weten dat er aan het einde van deze maand een aankondiging zal worden gedaan.

Het zou niet gaan om een Warcraft 3-toernooi, omdat deze normaal gesproken nooit geheim worden gehouden en dat Happy weigert om op LAN-toernooien te spelen. Een andere reden om te denken dat het hier om een remaster van Warcraft 3 gaat, is dat in augustus het team achter Starcraft Remastered een PTR (Public Test Realm) voor de strategiegame heeft aangemaakt.

De remaster van Starcraft verscheen vorig jaar. Met name de graphics, audio en netwerkfunctionaliteiten werden gemoderniseerd.

Bron: Reddit

Dit artikel delen:

Lees meer

Atari gaat eigen cryptomunt lanceren Microsoft lanceert partychat-app voor Xbox One
16

Reacties op: Geruchten wijzen op mogelijke remaster van Warcraft 3

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • Krytuun

    • 16 februari 2018 16:06
    Een van mijn meest gespeelde PC games ooit. Ik zou het insta kopen.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Gillian

    • 16 februari 2018 16:17
    Dibs on the review!

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Krytuun

    • 16 februari 2018 16:37
    @Gillian #claimedbyGillian

    Mijn zege heb je ^^

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • MonsterCrab

    • 16 februari 2018 17:19
    @Gillian Haha, gaat dat inmiddels ook al via de comments? :P

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • watashi wa maurice desu.

    • 16 februari 2018 19:03
    Ik heb deze echt zoveel gespeeld. En nog steeds als ik de kans en zin heb om mijn oudere laptop aan te zwengelen( mijn moderne heeft geen cd speler).
    Dus dit zou een insta download aanschaf zijn als die komt.
    Maar enkel een gerucht dat Warcraft 3 een remaster of re-release krijgt is al schitterend.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • darkmanwls

    • 17 februari 2018 15:32
    @watashi wa maurice desu. Waarom heb je die cd speler nodig? log in op battle.net, en vul daar je cd key in. Dan kan je gewoon een cd loze versie legaal downloaden.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • watashi wa maurice desu.

    • 18 februari 2018 08:15
    @darkmanwls
    Hahah weet je dat Ik dat niet eens wist. Lol
    Ik ben al veel te lang geen pc gamer meer merk ik. Lol
    Maar dank dat je dat verteld, ga ik straks even doen.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Scorpius

    • 16 februari 2018 19:50
    Kom nou eens met Warcraft 4…. Waarom moet alles nou bij Blizzard 15 jaar duren!

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Fappingsnake

    • 16 februari 2018 21:32
    @Scorpius Die zijn allang bezig met wow 2 of iets dergelijks..

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • TheDeeGee

    • 17 februari 2018 15:53
    @Fappingsnake

    Wat moet WoW 2 dan worden? Zelfde als nu op een andere Engine?

    Dan denk ik eerder dat ze een StarCraft MMO maken.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • darkmanwls

    • 18 februari 2018 00:13
    @Fappingsnake Blizzard heeft al meerdere keren heel duidelijk aangegeven dat ze geen interesse hebben in een nieuwe mmo. Die gaat er dan ook niet komen.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • SevenEight

    • 18 februari 2018 11:08
    @darkmanwls Not Quite. RTS MMO voor mobiele apparaten.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • darkmanwls

    • 18 februari 2018 12:25
    @SevenEight Dat is wel effe wat anders dan een mmo met de schaal van wow he

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • SevenEight

    • 18 februari 2018 13:09
    @darkmanwls True. Maar wel een MMO.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • TheDeeGee

    • 17 februari 2018 15:55
    Heb zelf nooit Warcraft gespeeld (alleen WoW sinds Feb 2006), maar dit zou een mooie instapper zijn.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • melody

    • 17 februari 2018 23:01
    Ik speel nog regelmatig warcraft 2, vond die net iets leuker zonder dat hero systeem dus ik hoop stiekem op een remake/remaster daarvan. Maar een remake van deel 3 is ook zeer welkom!