Nieuws

Gerucht: Sony houdt PlayStation 5-presentatie in augustus

Datum nog niet bekend

Geschreven door Jolien Mauritsz op
Sony gaat in augustus nog meer aankondigingen voor de PlayStation 5. Dat claimen gamejournalisten Jeff Grubb en Tom Phillips.

Gisteren kondigde Microsoft de datum aan van Xbox Games Showcase die op 23 juli gaat plaatsvinden. Op Twitter reageerde Eurogamer-redacteur Tom Phillips dat hij enthousiast was over de presentatie en dat Sony ‘kort erna gaat terugslaan met een nieuwe State of Play-presentatie’. Volgens de journalist heeft Sony nog meerdere third en first party-games in de pijplijn zitten die de Japanse gamegigant graag wil gaan onthullen.

Jeff Grubb, redacteur bij VentureBeat, zegt ook dat er een nieuwe State of Play in augustus gaat plaatsvinden. Beide journalisten kunnen nog geen datum voor de presentatie vaststellen, behalve dat het ergens volgende maand moet gaan plaatsvinden. Sony heeft zelf nog geen officiële aankondiging over een nieuwe State of Play gedaan.

Dit artikel delen:

Lees meer

Screenshots van Watch Dogs Legion mogelijk gelekt ConcernedApe teaset nieuwe Stardew Valley-update
16

Reacties op: Gerucht: Sony houdt PlayStation 5-presentatie in augustus

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • avatar

    poklaan

    • 7 juli 2020 14:24
    Hoop vooral op gameplay van de games die ze afgelopen maand hebben aangekondigd, en specifieke release data. En uiteraard de prijs en releasedatum voor de PS5 zelf.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    kleinekoosjer

    • 7 juli 2020 15:05
    Wedstrijdje ver plassen is begonnen!!

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    TommyVercetti

    • 7 juli 2020 15:12
    Niet duurder dan €549,99 graag.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    burhan42

    • 7 juli 2020 15:54
    @TommyVercetti

    Hoop op hoogst uit 499 anders word het no go voor mij tot dat het wat goedkoper word of ik ga dan eindelijk ff goed investeren voor een game pc

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    hulstpower

    • 7 juli 2020 16:44
    @burhan42 ik heb zo vermoeden dat ps5 600 word en series x waarschijnlijk ook

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Aces-82

    • 7 juli 2020 17:29
    @hulstpower denk dat Xbox 500 gaat kosten als het al niet minder word. Als ze met ps mee willen gaan deze generatie kunnen ze echt niet met 600 komen. Weinig mensen die vertrouwen in ze hebben op dit moment.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    hulstpower

    • 7 juli 2020 18:24
    @Aces-82 veel vertrouwen in ze maar zoveel verhalen dat ik denk dat beide consoles juist duur worden inplaats van goedkoop. Maar hoop dat ik het heel fout heb.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Aces-82

    • 7 juli 2020 19:25
    @hulstpower oh maar ik heb ook vertrouwen in ze hoor maar denk de mainstream gamer gewoon de ps5 in het vizier hebben.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    hulstpower

    • 7 juli 2020 20:24
    @Aces-82 met je eens maar denk ook dat micro in Azië kan pakken met xcloud en Amerika weer terug van Sony Europa zal niet gaan lukken is altijd al wel ps landschap geweest en Nintendo.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    darkmanwls

    • 8 juli 2020 12:00
    @hulstpower Microsoft gaat in Azie nooit winnen van Sony, en al helemaal niet met xcloud. Zeker niet in japan. Het is niet voor niets dat Microsoft over t algemeen zn online beter voor elkaar heeft. Dat is in t oosten namelijk lang niet zo belangrijk als bij ons, het is geen prioriteit.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    hulstpower

    • 8 juli 2020 13:16
    @darkmanwls Japan gaan ze zeker niet winnen.
    Maar wat domineert China geen sony en geen xbox internet cafes.
    En daar zie ik xbox met hun cloud gaming wel eens een markt pakken.
    Ik weet het niet zeker of dat lukt maar ik zie ze dat sneller pakken dan een sony.
    En met azie bedoelde ik alles op japan na.
    En vergeet niet console gaming in china is klein sinds de consoles daar verboden was tot paar jaar geleden.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    darkmanwls

    • 8 juli 2020 16:22
    @hulstpower en jij denk dat een Amerikaans platform als xcloud toegelaten wordt in China, nu? In deze tijd? No way.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    hulstpower

    • 8 juli 2020 17:34
    @darkmanwls denk dat ik je gelijk moet geven want ja met censuur rechten in China. Misschien Hong Kong wel andere regels maar China is nog weinig vrijheid helemaal even vergeten.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    darkmanwls

    • 8 juli 2020 19:17
    @hulstpower Begrijp me niet verkeerd hoor, ik vind platformen als xcloud, en stadia en ps now enorm interessant, want ondanks dat de techniek er nu nog niet 100% klaar voor is, is dat wel de toekomst. Niet de hele toekomst, want ik denk niet dat fysieke consoles helemaal zullen verdwijnen, maar wel een deel van de toekomst. En als niemand het probeert komt er ook geen vooruitgang in.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    hulstpower

    • 9 juli 2020 07:05
    @darkmanwls Dan zijn we het daar wel over eens.
    Ik vind cloud gaming leuk vooral nu met covid rustig op werk dus als niks te doen is pak even controller en speel potje forza.
    Ben benieuwd als xcloud uit beta gaat en dan ook servers heeft die op series x draait.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Pascal08

    • 8 juli 2020 00:10
    Nog veelste vroeg om die dingen aan te schaffen, er is nog een shitload aan games op de huidige te spelen.