Nieuws

Update: Koreaanse classificatie van Okami HD opgedoken, inclusief pc-versie

Extra scherp getekend

Geschreven door Bart Vermeulen op
Update: Een Koreaanse classificatie voor Okami HD is opgedoken. Daarbij staat deze ook aangegeven voor een pc-versie van de game. Dit maakt het erg waarschijnlijk dat Okami HD inderdaad naar PlayStation 4, Xbox One en pc komt, hoewel Capcom nog niets heeft aangekondigd.
Okami HD

Origineel bericht: Volgens twee onafhankelijke bronnen krijgt Okami HD een port voor PlayStation 4 en Xbox One die eind dit jaar wordt uitgebracht.

De bronnen zijn twee Europese verkoopketens uit verschillende landen die de fysieke versie Okami HD in hun systeem van toekomstige releases hebben gezet. Beide verkopers hebben 12 december als releasedatum aangegeven.

Capcom heeft de geruchten nog niet bevestigd.

Okami kwam oorspronkelijk uit op PlayStation 2 in 2006. Later verscheen de game ook nog op Nintendo Wii en als HD-remaster op PlayStation 3.

Dit artikel delen:

Lees meer

Wookiee Leaks: A Star Wars News Update - Een nieuwe regisseur voor Episode IX Vr Vrijdag: Wat is presence?
37

Reacties op: Update: Koreaanse classificatie van Okami HD opgedoken, inclusief pc-versie

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • Roy32nl

    • 14 augustus 2017 16:02
    Ja de xbox heeft geen spellen voor remakes. Dus ga je maar hand in hand met de PlayStation. Wel blij voor de xboxfans dat ze keer een kunstwerk kunnen spelen

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Aces-82

    • 14 augustus 2017 17:38
    @roy32nl
    Even serieus man.
    Wat een domme reactie

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Roy32nl

    • 14 augustus 2017 18:47
    Bedankt voor je input @aces-82

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Nocturnal

    • 14 augustus 2017 17:58
    @roy32nl Naja xbox spelers kiezen xbox voor een rede he ze geven geen flikker om die exclusives van ps en dat is hun goed recht.

    Goed dat de game naar beide consoles komt beide partijen blij👌

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Roy32nl

    • 14 augustus 2017 18:46
    Das waar ze hebben liever de melkkoe die elk jaar een nieuw deeltje uit poept. Misschien is dit de ommezwaai @nocturnal

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Aces-82

    • 14 augustus 2017 19:08
    @roy32nl
    Volgens mij heb jij echt het IQ van een kleurplaat. Bijna elke succesvolle game krijgt vervolg na vervolg. Gears doet het maar uncharted ook. Slap gelul van je

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Roy32nl

    • 14 augustus 2017 19:15
    Correct met het verschil dat uncharted echt een exlusive is en halo en gears niet. voor iemand die een ander betaamd het IQ van een kleurplaat te hebben is het schijnend om te zien dat jouw argument door zo'n iemand van tafel wordt geveegd @aces-82

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Aces-82

    • 14 augustus 2017 19:25
    @roy32nl
    Zeg slimme ik heb het woord exclusief niet in me mond gehad…… wel dat elk succesvolle games een vervolg krijgen. Een beetje beter lezen sherrif

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Roy32nl

    • 14 augustus 2017 19:33
    En ik gaf het verschil aan tussen uncharted en gears. Met de bedoeling mijn argument van mijn eerste reactie te onderbouwen namelijk dat xbox bijna geen spellen heeft

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Aces-82

    • 14 augustus 2017 19:56
    @roy32nl
    Geen spellen voor jou maar voor mij wel daarom is je reactie zo dom. Ik vermaak me best met de games van ms en van een goede online service. Dat is mijn keuze en die van jou is de kant van ps. Die reactie van jou is gewoon weer even de boel op stelten zetten en dat maakt deze site zo klote want het item word vergeten en het gaat weer over dat eeuwige gezeik over xbox en ps

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Roy32nl

    • 14 augustus 2017 21:40
    Zijn de zelfde spellen die ook op de pc en PlayStation zijn vandaar dat heel die xbox overbodig is. Hoop dat die nieuwe xbox van stofafstotend materiaal is want ik blijf dat ding afstoffen @aces-82

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • vjiezze vir

    • 15 augustus 2017 03:17
    @roy32nl
    Forza
    Sunset overdrive
    Crackdown
    Dead rising
    Quantum break
    Rhyse
    Ori and the blind forest
    Killer instinct
    Titanfall

    Hoeft niet jou smaak te zijn maat andere worden hier wel blij van 😉

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Roy32nl

    • 15 augustus 2017 05:56
    alleen Forza sunset overdrive zijn noemenswaardig de rest is ook op de ps4 en/of pc
    Van rhyse en quantum break wordt ik niet blij. Kortom een karig lijstje
    @vjiezze-vir

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • vjiezze vir

    • 15 augustus 2017 12:15
    @roy32nl nogmaals het hoeft niet jou smaak te zijn… en sommige zijn idd ook op de pc te spelen.. komt doordat microsoft is. Daardoor maakt een xbox zeker niet overbodig.. ik heb een ps4 die staat te verstoffen maar dat geeft me nog geen reden om over een ps4 te zeuren

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Aces-82

    • 15 augustus 2017 12:21
    @roy32nl
    Wederom is dat jou mening en jij bent gewoon een vervelend ventje wat aandacht wil.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Roy32nl

    • 15 augustus 2017 14:49
    Het is niet een mening maar een feit dat het gros ook op de pc te spelen is en dat er een handje vol spellen overblijft exclusief voor de xbox vind ik schijnend en dat vind ik als xbox eigenaar best klote @aces-82

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Aces-82

    • 15 augustus 2017 18:34
    @roy32nl
    Maar Roy……niet iedereen heeft ook een pc. SNAP JE DAT????? Ik heb alleen de xbox staan, heb overigens wel de ps4 gehad maar het is gewoon mijn console niet.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • kleinekoosjer

    • 15 augustus 2017 12:23
    @roy32nl Die 32 is duidelijk het equivalent van je IQ en niet van je leeftijd. Exact dit soort posts verprutsen de eens zo goede sfeer op gamer.nl. Bedankt daarvoor, fijne dag.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Roy32nl

    • 15 augustus 2017 14:44
    Jij werkt daar ook aan mee om een off-topic reactie te plaatsen die alleen maar over mij gaat en niet over de xbox @kleinekoosjer

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • kleinekoosjer

    • 15 augustus 2017 17:05
    @roy32nl Beste Roy, je hebt helemaal gelijk. Ik moet jou niet persoonlijk 'aanpakken'. Mijn excuses.. Ik wordt er alleen moe van dat tegenwoordig bij ieder 'game' bericht er direct bash-reacties komen op de console.. Een console war is leuk hoor, maar lang niet altijd nodig en op een gegeven moment moet het ook gewoon klaar zijn.

    Je hebt er ook niet zoveel aan.. Je kiest een console op je eigen voorkeur. Laat de keuze van een ander lekker in zijn waarde. We zijn allemaal gamers. De ander is niet minder omdat hij anders denkt dan jij. Uiteraard mag je fan zijn; juich voor je eigen console. Best.. Juichen is immers leuk. Maar zodra je dat doet door een ander te kleineren wordt het een ander verhaal. Dan wordt het 'gemeen', 'pesten', 'negatief' etc. En waarom? Je geeft aan dat je Okami een kunstwerk vindt. Redelijk terecht lijkt mij. Ik heb de game reeds op Wii gespeeld, het was niet helemaal mijn ding (beetje te chaotisch kan ik mij herinneren), maar het zag er zeker vet uit. Helemaal als je van Japanse artwork houdt.

    Jij hebt die ervaring reeds gehad -> waarom is het dan een slecht ding dat nu een nieuwe generatie gamers hiervan mag gaan smullen? De game verkocht toen der tijd redelijk slecht, dus een bredere installbase lijkt mij alleen maar terecht. Wat mij betreft knallen ze direct de Switch erbij. Who cares?

    Ik heb dat serieus met alle exclusives van XBox.. laat ze ook gewoon op de PS4 en Switch uitkomen. Hoe meer mensen ervan kunnen genieten; hoe beter.. Maak een crosplay; vet!
    Xbox heeft een tijd geleden al een stap gemaakt richting de PC community. Dat mensen van de 'andere' partij dan gaan zeggen dat het geen exclusive meer is vind ik ronduit belachelijk.. Who faaacking cares… ? Dit komt neer op een kwestie van gunnen en misgunnen en dat laatste gebeurd echt veel te vaak in deze wereld.

    De site heet: Gamer.nl.. en niet
    'ikhebeenPS4/Xbox/Switchdusikbenvetcoolerdan jij.nl'

    Wees blij met wat je hebt.. en laat een ander ook blij zijn. Peace!