Nieuws

Gerucht: Ni no Kuni 2 in ontwikkeling voor PlayStation 4

Trailer verschijnt binnenkort

Geschreven door David Kers op
Ni no Kuni 2 lijkt in ontwikkeling te zijn voor de PlayStation 4. Dit melden verschillende bronnen uit de gamesindustrie via Twitter.

De Zweedse insider Tidux laat via zijn Twitter-account weten dat er een nieuwe exclusieve third-partygame in ontwikkeling is voor de PlayStation 4. Na een dialoog via Twitter met een andere insider geeft hij toe dat het Ni no Kuni 2 betreft en binnenkort een trailer van de game verschijnt. Enkele dagen geleden berichtte hij al over zijn gameplay-ervaringen met Star Wars: Battlefront.

Vooralsnog zijn er geen officiële bronnen die het gerucht hebben bevestigd.

Ni no Kuni
Ni no Kuni: Wrath of the White Witch is een jrpg die in 2013 verscheen voor de PlayStation 3. Ontwikkelaar Level-5 werkte in samenwerking met animatiestudio Ghibli aan de game. Lees onze review voor meer informatie over de game. 

Bron: Twitter

Dit artikel delen:

Lees meer

Mortal Kombat X Bestandsgrootte The Witcher 3: Wild Hunt voor Xbox One bekend
10

Reacties op: Gerucht: Ni no Kuni 2 in ontwikkeling voor PlayStation 4

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • Wormpaul

    • 17 april 2015 11:31
    Game opgestart ergens vorig jaar (gekregen bij PS+) en ondanks dat het prachtig was kon ik niet inkomen in de trage gameplay, misschien in 2015 nog een keer proberen!

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • xenomorph

    • 17 april 2015 11:31
    Jaaaaaahhhhhh!!!!! Tof!!!!

    Ni No Kuni is een van de tofste rpg's die ik ooit gespeeld heb.
    Een vervolg is méér dan welkom.

    Stiekem hoop ik dat deel 1 ooit naar de Vita komt, maar dat terzijde.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Monkeh

    • 17 april 2015 16:05
    Zelfde hier! Zou perfect zijn voor de Vita, maar gaat nu helaas hoogst waarschijnlijk nooit meer gebeuren.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Ahole

    • 17 april 2015 13:00
    Holy shit hoe vet!

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • zanderb

    • 17 april 2015 13:14
    Hopelijk fixen ze de AI zodat ze niet gelijk aan het begin van het gevecht al hun mana opmaken

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Linksquest

    • 17 april 2015 14:03
    Laat maar komen.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • KoningDriessen

    • 17 april 2015 14:44
    Heel vet ooit in de uitverkoop in de store voor 5 e opgepikt, een van mijn beste koopjes ooit

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Exalian

    • 17 april 2015 16:20
    AUB deze game ook op de WiiU!!! En dan net als Bayonetta meteen deel1 erbij voor de WiiU.
    De gamepad zal ideaal werken met spel. Ze kunnen dan een mooie combi maken van de WiiU versie met controls van de DS versie (het tekenen van symbolen voor spells).

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • xenomorph

    • 17 april 2015 16:23
    Ik heb geen WiiU, maar dat klinkt best tof.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Tektwo

    • 17 april 2015 18:44
    Ni No Kuni Wrath wordt gezien als een van dé pareltjes van de PS3. Ben benieuwd of ze de vorige game kunnen overtreffen