Nieuws

Gerucht: 'Naughty Dog werkt aan The Last of Us: Part 3'

Een nieuwe Uncharted-game zou door een andere studio worden ontwikkeld

Geschreven door Michel Musters op
Een over het algemeen betrouwbare insider claimt dat Naughty Dog aan The Last of Us: Part 3 werkt.

Dat meldt insider ViewerAnon. Hij lekt over het algemeen vooral informatie uit gerelateerd aan films en series en is daarin erg betrouwbaar. Zo heeft hij eerder correcte informatie over de The Last of Us-serie van HBO naar buiten gebracht. Ook was hij voor de officiële onthulling op de hoogte van het bestaan van Crash Bandicoot 4: It's About Time.

Volgens ViewerAnon werkt regisseur en schrijver Neil Druckmann op dit moment aan The Last of Us: Part 3. Een nieuwe game in de Uncharted-franchise zou door een andere studio worden ontwikkeld. Het aangekondigde multiplayerproject in de The Last of Us-franchise zou echter voor deze games uit moeten komen. Hij durft niet te zeggen hoe het zit met nieuwe IP's.

De claims van ViewerAnon zijn niet onvoorstelbaar. Nu HBO een serie maakt gebaseerd op The Last of Us, zou het logisch zijn dat Naughty Dog eerst een derde deel wil uitbrengen voordat er eventueel geen materiaal meer is voor de seriemakers om te verfilmen. Er gaan daarnaast al langer geruchten over een mogelijk nieuwe Uncharted-game. Aangezien Uncharted 4 als een einde van de franchise voelde, zou het niet heel vreemd zijn als een andere studio dit project op zou pakken.

Hoe dan ook hebben Naughty Dog of Sony bovenstaande geruchten zelf niet bevestigd.

Dit artikel delen:

Lees meer

PlayStation Wrap-Up en Switch Year in Review nu beschikbaar Hogwarts Legacy verschijnt later op PS4, Xbox One en Nintendo Switch
48

Reacties op: Gerucht: 'Naughty Dog werkt aan The Last of Us: Part 3'

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • avatar

    hulstpower

    • 14 december 2022 08:26
    Dan moeten we wel nieuw personages krijgen. Wil niet zeggen waarom anders spoil ik einde van 2 voor mensen

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Goodmushin

    • 14 december 2022 08:57
    @hulstpower

    Doe niet zo kinderachtig gaat echt nergens over :-)

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    hulstpower

    • 14 december 2022 09:05
    @Goodmushin gaat wel ergens over 'm, zei keer iets over het verhaal van 2 en hele gamer viel over me heen dat ik spoil jaar of 2 na release. Ik vond 2 geweld, zie geen rede om veder te gaan met ellie na einde van 2. En joel weer je wel waarom toch. Ik vind voor hun dat er een mooi einde was. En naughty kan wel vette personages bedenken dus nieuwe zal wel goed komen.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Goodmushin

    • 14 december 2022 13:16
    @hulstpower

    Welnee :-) de manier waarop jij je zelf uit is ergens onhandig.

    Ik ga geen spoiler alerts delen, maar bepaalde personages :-) zullen we denk ik moeten missen.

    Part 1 and 2 waren een succes we kunnen toch door gaan met een vervolg?

    Ps. Spoilet alerts zijn alles behalve tof :-)

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    hulstpower

    • 14 december 2022 14:45
    @Goodmushin ik bedoelde het ook niet negatief he, maar ja kan soms zo overkomen door tekst en niet omdat ik het zei in spraak. Maar bedoelde meer van als je verhaal kent en hoe dat eindigd van beide is voor mij dat hoofdstuk afgesloten, dus nieuwe personages zou ik wel vet vinden en naughty kan dat wel op abby na dan.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Goodmushin

    • 14 december 2022 15:42
    @hulstpower

    Ik snap de onderbouwing :-) toevallig heb ik het deze week weer opgepakt.

    Part2 ik was net nog bezig :-) net voorbij het theater.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    hulstpower

    • 14 december 2022 16:27
    @Goodmushin geweldige game ga hem denk ik als deel 3 komt weer spelen samen met part 1 remake.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Goodmushin

    • 14 december 2022 20:47
    @hulstpower

    Ik wil de part 1 remake ook aanschaffen spelen, maar vind het mo0menteel te prijzig.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    hulstpower

    • 14 december 2022 22:49
    @Goodmushin same here wacht wel, verhaal 4x al Gespeeld, maar wil hem wel in de nieuwe engine spelen

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Deadspacer

    • 14 december 2022 08:39
    Zou wel heel vet zijn !!

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Snoop213

    • 14 december 2022 08:48
    Dat zou een enorme ramp zijn. Wat Hulstpower zegt dan moet je waarschijnlijk met 2 andere personages spelen. The last of us is zo vet door Joel en Ellie. Haal je die weg kun je net zo goed een nieuw Ip maken. Want de characters van Abby zijde zijn in mijn ogen nog niet half zo vet als Ellie,Joel, Tommy etc. Enige personage wat als hoofdpersonage zou kunnen werken is Dina. Maar waarom zijn Naughty Dog en Sony zo koppig. En kunnen ze niet accepteren dat een verhaal klaar en verteld is. Hun Story driven games speel je ook voor de hoofdpersonages. Ik zou ook geen main horizon game willen spelen zonder Aloy. Of God of War zonder Kratos. De enige waar het wel redelijk werkte was Uncharted die heeft meerdere vette personages. Of ze moeten een nieuw verhaal rond Ellie bedacht hebben. Anders denk ik echt dat het niets wordt

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Liefhebber

    • 14 december 2022 09:06
    @Snoop213 omdat het een mega succesvolle serie is en miljoenen exemplaren verkoopt? Ik vond TLoU 2 beter dan deel 1.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Snoop213

    • 14 december 2022 09:17
    @Liefhebber Dan hadden ze in mijn ogen anders moeten omgaan met Joel en Ellie. Dus ze gaan een deel 3 maken om er vervolgens 2 andere personages in te zetten. Dan is toch gelijk het vetste punt van deze game weg deze 2 iconische characters. En ik vond deel 2 vet totdat je met Abby verder moest omdat hun characters niet in de buurt kwamen van de characters aan Joel en Ellie hun zijde. En als Naughty Dog een vet nieuw Ip maken zou dat ook wel flink verkopen. Nieuwe ips zoals Ghost of Tsushima die verkocht ook 9 miljoen stuks totaal. Dus nee of ze moeten iets verzonnen hebben voor Joel en Ellie of. Het is misschien de eerste Naughty Dog game die ik niet gelijk haal. Of misschien sowieso niet haal.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Liefhebber

    • 14 december 2022 09:28
    @Snoop213 dat is jouw mening. Ik heb een andere mening.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    The_Stifmeister

    • 14 december 2022 09:35
    @Liefhebber
    Die ik deel. Deel 2 was in alle opzichten beter dan deel 1.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Snoop213

    • 14 december 2022 09:38
    @The_Stifmeister Qua gameplay zeker. Alleen dit game gaat voor mij over de vette personages. En ik vond de hele verhaallijn van Abbey en de click niet leuk. En ik ben erg bang dat deel 3 je vooral een verhaal met haar gaat beleven.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    The_Stifmeister

    • 14 december 2022 16:10
    @Snoop213
    Ik snap je. Ik moest wennen aan Abby en consorten maar vond het een briljante set om je juist ook met die kant te laten spelen. Kon me uiteindelijk meer vinden in haar missie dan Ellie en haar blinde wraak missie en dan heb je het als schrijver echt heel goed gedaan.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Snoop213

    • 14 december 2022 09:36
    @Liefhebber Dat kan

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • gimbal2

    • 14 december 2022 22:51
    @Liefhebber Dat is een gegeven feit. Jij hebt jouw mening, Snoop heeft de eigen mening. Zelfs als ze overlappen dan zijn het nog steeds "andere meningen". Dat is de pracht van individualisme.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    hulstpower

    • 14 december 2022 09:18
    @Liefhebber same vond 2 ook vetter