Nieuws
Gears 5

Gerucht: Mogelijke box art en releasedatum Gears 5 gelekt

Taiwanese website toont productinformatie

Geschreven door Ralph van Dodewaard op
Op een Taiwanese website voor de leeftijdsclassificatie van games is de mogelijke box art van Gears 5 gelekt. Ook is de releasedatum mogelijk gevonden op een Spaanse website.

In het Taiwanese systeem voor leeftijdsclassificatie is de productinformatie van Gears 5 opgedoken, met onder andere de mogelijke box art van het spel. Op de box art is het hoofdpersonage Kait Diaz te zien, omgeven door andere personages uit het spel. Opvallend is de aanwezigheid van Myrrah, de koningin van de Locust Horde. Zij ging namelijk dood in Gears of War 3.

Ook zou volgens het Spaanse Generacion Xbox een releasedatum van 10 september te zien zijn voor Gears 5. Waar zij deze datum hebben gevonden is echter niet bekend. Dit zou iets minder dan drie jaar na de lancering van Gears of War 4 zijn. Dit is het vorige deel in de serie dat in oktober 2016 werd uitgebracht.

Gears 5 werd in juni vorig jaar aangekondigd, tijdens de E3-presentatie van Microsoft. Het is het eerste spel in de franchise dat geen Gears of War heet. In een bijna vijf minuten durende trailer werden al het verhaal, de personages en gameplay van Gears 5 getoond. Het spel moet in 2019 verschijnen voor Windows 10 pc's en Xbox One.

Gears 5
Gears 5

Dit artikel delen:

Lees meer

Robert Bowling hint naar Modern Warfare 2 Remastered Inquisitie en Zwarte Dood in lanceringstrailer A Plague Tale: Innocence
11

Reacties op: Gerucht: Mogelijke box art en releasedatum Gears 5 gelekt

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • avatar

    darkmanwls

    • 13 mei 2019 18:03
    Gears of War is nou echt zo'n game serie die mij nooit heeft aangetrokken. Ik stel me altijd voor dat t toch vooral is voor tienerjochies die strak staan van de red bull en mekaar online vertellen wat ze allemaal met elkaars moeders zullen doen.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Agent 4125

    • 13 mei 2019 19:01
    @darkmanwls De singleplayer van deel 1 vond ik met het coversysteem, de setting en strakke gameplay echt wel tamelijk revolutionair. 2 en 3 waren ook tof, met een mooi afgerond verhaal. Het ging bergafwaarts met Judgment.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Yakuo

    • 13 mei 2019 20:12
    @darkmanwls ja ben dr ook een hoor. Ik drink me monster en scheld moeders uit

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    darkmanwls

    • 14 mei 2019 10:09
    @Yakuo En zegt "me" in plaats van "mijn", ook dat past precies in het prototype dat ik voor ogen heb :P

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • casualkiller

    • 13 mei 2019 21:11
    @darkmanwls Gears of war is ook voor 40+ers die strak van red bull staan en iedereen vertellen online wat ze met hun moeder doen.

    maar de serie is zijn glans al lang verloren, 1 & 2 waren fantastisch, 3 ging wel, maar judgment een gedrocht van de bovenste orde en het laatste deel 4 ben ik tot de helft ongeveer gekomen voordat ik er helemaal klaar mee was. mist alle charme van de eerdere delen.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    obi-twan kenobi

    • 14 mei 2019 08:56
    @casualkiller ik denk precies hetzelfde over de verschillende gears delen.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    boxmeer

    • 14 mei 2019 07:09
    Ben er ook een.. drink goedkope energie drank En scheld hun vaders uit. En de hamster komt ook ruim aan bod.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    darkmanwls

    • 14 mei 2019 10:10
    Even voor de duidelijkheid, Mijn reactie eerder onder dit artikel is puur hoe ik het zie. Als jij de serie leuk vind, prima, geniet d'r van.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    DarkRuleR

    • 14 mei 2019 13:57
    Ik herken mezelf niet in de 'beschrijving' van mensen die Gears spelen / leuk vinden. Het komt bij mij zelfs wat kinderachtig over om die 'beschrijving' als reactie hier te plaatsen. Inhoudelijk over Gears; van mij mochten ze nog wel iets meer risico nemen in Gears 4, maar ik heb me zeker wel vermaakt. Het voelde vooral al fan service doordat <spoiler over het verhaal>. Hopelijk nemen ze iets meer risico bij Gears 5. Ik ga hem zeker spelen.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    darkmanwls

    • 14 mei 2019 17:37
    @DarkRuleR Anders neem je het even veel te serieus.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Aces-82

    • 14 mei 2019 15:03
    Echt veel zin deze game en dan vooral in de multiplayer.