Nieuws
Spider-Man

Gerucht: Insomniac onthult volgende week mogelijk nieuwe game

Apart bericht in Spider-Man

Geschreven door Rick Bloemzaad op
Er gaat een gerucht dat Insomniac Games volgende week een nieuwe game gaat onthullen. Het gerucht werd bekend na een post op Reddit.

Gebruiker AccuratePrimary plaatste een screenshot van de fictieve social media-feed in de nieuwe game Marvel's Spider-Man. Bovenaan de screenshot staat een post van een gebruiker met de naam 'igTedPrice'. Dit refereert naar de CEO van Insomniac Games Ted Price. In het bericht maakt de 'fictieve' gebruiker bekend dat Insomniac Games een nieuwe game volgende week gaat aankondigen.

Spider-Man

De reacties op de screenshot zijn verdeeld en er is verder nog niets bekend over de mysterieuze post in de game.

Spider-Man is exclusief verkrijgbaar voor PlayStation 4.

Dit artikel delen:

Lees meer

OM van België start onderzoek naar EA door lootboxen in Fifa The Messenger – Go, Ninja, Go!
24

Reacties op: Gerucht: Insomniac onthult volgende week mogelijk nieuwe game

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • casualkiller

    • 11 september 2018 14:22
    Ik moet nog bijkomen van het 'huwelijksaanzoek' in spiderman , en nu dit al weer ??

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Shinjite

    • 11 september 2018 14:36
    @casualkiller want een nieuwe game is niet goed? Wat willen mensen nou…

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • casualkiller

    • 11 september 2018 15:33
    @Shinjite mocht je het niet weten: het huwelijks aanzoek was 1 grote dikke easter egg in de game , die hopeloos triest is afgelopen (De relatie van diegene die het aanzoek wou doen , ingame, liep 2 weken voor de releasedate op de klippen… en toen ging ze ook nog met zijn broer er vandoor.. )

    vandaar dat ik mijn hoop nu even niet richt op nog een easter egg ;)\

    (en ja wat mij betreft morgen een nieuwe insomniac game!)

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Shinjite

    • 11 september 2018 15:52
    @casualkiller maar dat was toch niet de schuld van de developer? Hun kunnen er niets aan doen dat zijn relatie over is.

    Dus prima easter egg die voor de persoon voor wie het bedoeld was niet goed is afgelopen.

    Leuk dat insomniac het heeft gedaan voor hem. Dan laat je zien dat je dicht bij je klanten staat als je dit soort dingen doet.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • casualkiller

    • 11 september 2018 16:21
    @Shinjite Helemaal mee eens! maar ik bedoelde helemaal niets negatiefs met mijn comment, het ging mij puur om niet teleur gesteld te worden zoals dat huwelijks aanzoek ;)

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Marcus88

    • 11 september 2018 14:37
    kan toch gewoon dat het iets "in game" is en een easter egt en verder niks.. niet alles HOEFT een betekenis te hebben toch? ;P

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • radeon9800pro

    • 11 september 2018 16:27
    @Marcus88 idd het kan ook gewoon: new game plus zijn

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Xbox One GTA V

    • 11 september 2018 14:47
    Ja alles heeft een betekenis net zoals 88 HH betekent in bepaalde kringen.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • casualkiller

    • 11 september 2018 15:38
    @Xbox One GTA V waarom zou je in godsnaam dit uberhaupt typen op een gamesite ?

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • radeon9800pro

    • 11 september 2018 16:25
    @casualkiller Hij moet toch wat met zn tijd. Er is niet veel te doen op de Xbox

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Aces-82

    • 11 september 2018 16:57
    @radeon9800pro
    Wat een reactie zeg….. Echt om trots op te wezen

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • RidgeRazor

    • 11 september 2018 17:24
    @Aces-82 en anderen,

    Als je z'n profielfoto ziet, z'n bio en nickname bekijkt en zijn gemiddelde reacties leest, dan weet je dat je eigenlijk helemaal niet moet reageren op zulke gebruikers, omdat je weinig inhoud terug kan verwachten.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • radeon9800pro

    • 11 september 2018 17:34
    @Aces-82 beledigd door een grapje over een stukje hardware? denk dat er wel betere dingen zijn om je druk over te maken.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Aces-82

    • 11 september 2018 17:46
    @radeon9800pro
    Je voegt niks toe met je comments. Daar maak ik me druk om

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • radeon9800pro

    • 11 september 2018 18:05
    @Aces-82 Nou in ieder geval iemand die zich er druk om maakt. welkom op het internet.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Bayek79

    • 12 september 2018 06:40
    @Aces-82 DAAR maak je je druk om? En een nazi opmerking is géén enkel punt? Rare keus.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Aces-82

    • 12 september 2018 07:31
    @Bayek79 de discussie met radeon was al bezig. Had het later pas door wat hij bedoelde man. Legde die link niet gelijk

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Bayek79

    • 12 september 2018 11:02
    @Aces-82 Okidoki :)

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Marcus88

    • 11 september 2018 17:13
    @Xbox One GTA V tja

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Moderator_GNL

    • 11 september 2018 17:58
    @Xbox One GTA V

    Zwaar off-topic en daardoor verdacht. Honderden voorbeelden van easter eggs en symboliek en de eerste woorden die bij je opkomen zijn 'Heil Hitler'? Zullen we het spuien van racistische en haatdragende symbolen bewaren voor het onwaarschijnlijke geval dat het wel on-topic is?

    Ik wil dit niet weer zien.