Nieuws
Half-Life: Alyx

Gerucht: Half-Life: Alyx komt naar PlayStation VR 2

Wanneer is nog niet bekend

Geschreven door Jacco Peek op
Volgens XboxEra-journalist Nick Baker komt Half-Life: Alyx naar PlayStation VR.

"Zover ik heb gehoord wel. Ik heb echter geen idee wanneer het gebeurt. Ik dacht dat dit een van hun open geheimen was?", reageert Henderson op een analist die zich afvraagt of de game naar Sony's nieuwe vr-platform komt.

Half-Life: Alyx verscheen begin 2020 exclusief voor pc en ondersteunt alle Steam VR-compatible brillen, zoals Oculus Rift, HTC Vice en Oculus Quest. 

Gisteren werden de specificaties van PlayStation VR 2 onthuld. Het systeem beschikt over oledschermen van 4000X2400 pixels, eye-tracking en haptic feedback in de bril. Een releasedatum en prijs zijn nog niet bekend.

Dit artikel delen:

Lees meer

Odyssey Neo G8 is Samsungs nieuwe luxescherm voor gamers Nieuwe trailer Horizon Forbidden West licht volkeren uit
13

Reacties op: Gerucht: Half-Life: Alyx komt naar PlayStation VR 2

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • avatar

    The_Stifmeister

    • 6 januari 2022 15:45
    Als dit waar is……en dat ding is zo goed als het nu lijkt……INSTA BUY.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    TiRamySu

    • 6 januari 2022 17:46
    @The_Stifmeister Yeah!! Idem!

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Frezzle

    • 6 januari 2022 15:50
    Ik ga m sowieso halen op de ps5.
    Nog nooit geprobeerd maar wellicht nu een mooi moment om in te stappen.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    hulstpower

    • 6 januari 2022 16:12
    dit is de vr game die ik al jaren wil spelen, als die komt koop ik dit keer wel ps vr als deze en nog een paar toppers zijn

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Heccer_NL

    • 6 januari 2022 22:48
    Ja dit is echt een top game wat een ervaring was deze game@hulstpower
    Hopelijk meer top VR naar ps5 dan haal ik
    De helm ook van ps5

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Dasimoni

    • 6 januari 2022 16:46
    Kijk! Dit is eens geweldig nieuws!

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    clandestine666

    • 6 januari 2022 17:16
    Horizon VR en HL Alyx.. Klabam!

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Aquemini

    • 6 januari 2022 19:13
    Je kan veel spelen in VR en het leuk of geweldig vinden, maar HL Alyx is een ervaring die niet te evenaren is! Dit is van zwart/wit naar kleur tv gaan, van 2D naar 3D gamen gaan, dit is voor het eerst in een sportwagen zitten en op 3 seconden 100km rijden. Je weet niet wat je speelt! Hoop voor de PS gamers dat dit gebeurt en raad je aan om deze meteen erbij te halen!

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • TwisT

    • 6 januari 2022 20:35
    @Aquemini Helemaal waar. Heb veel VR games gespeeld, maar de ervaring van Alyx is echt zo ontzettend gaaf en goed. Zelfs na 20 uur voelt het nog even vet om een ammo clip vanuit de verte naar je toe te 'pullen'. Ik heb vorige week al m'n spaarcentjes in een RTX 3080Ti gestopt, en ga binnenkort weer opnieuw genieten van HL Alyx :D.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Heccer_NL

    • 6 januari 2022 22:43
    Veel plezier ga je zeker weer hebben @TwisT

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Heccer_NL

    • 6 januari 2022 22:45
    Ja dat was het voor mij ook wat een ervaring was deze game, must play ~must have @Aquemini

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Fordon_Greeman

    • 7 januari 2022 10:54
    @Aquemini Ik geloof je graag man. Hoop vroeg of laat de stap te zetten, maar HLA op PSVR2 is instabuy. Zo simpel is het. Zelfs die Everest experience voor PC headsets, als je die uitwerkt tot een full blown climbing simulator met next gen graphics, dat zou toch absolute waanzin zijn. En ongetwijfeld razend spannend. Idem voor The Climb.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Bteqq

    • 7 januari 2022 11:22
    Zou gaaf zijn! Dit zou mij helpen VR2 snel te kopen, armen met Horizon VR.