Nieuws

Gerucht: Battlefield 6 speelt zich af in de moderne tijd

Claimt insider

Geschreven door Zoë Bonefaas op
Battlefield 6 gaat zich mogelijk afspelen in de moderne tijd. Dat beweert een insider van de franchise op Twitter.

Tom Henderson, een bekende insider van de Battlefield-franchise, plaatste op Twitter dat de nieuwe Battlefield game zich in de moderne tijd gaat afspelen. Zijn tweets werden gedeeld op het forum Resetera, waarin gezegd wordt dat Henderson een betrouwbare bron is. Onder dat bericht plaatste Jeff Grubb, een journalist van VentureBeat de woorden: “Yeah, het is modern." Later bevestigde hij het gerucht nog een keer in een tweet.

Grubb had aan het begin van deze maand ook al voorspeld dat het PlayStation 5-evenement begin juni zou worden gehouden, later zei hij “na 2 juni” en “iets voor 4 juni”. Dat evenement zou op 4 juni hebben plaatsgevonden en hij zat er dus erg dichtbij. Het evenement is uiteindelijk uitgesteld en vindt nu morgen plaats.

De setting van Battlefield 6 is nog niet bevestigd, dus neem dit bericht met een korreltje zout.

Dit artikel delen:

Lees meer

Persona 4 Golden komt mogelijk naar pc Gerucht: Blackout-modus keert terug naar nieuwe Black Ops-game
14

Reacties op: Gerucht: Battlefield 6 speelt zich af in de moderne tijd

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • avatar

    clandestine666

    • 10 juni 2020 13:48
    Ik had ook niet anders verwacht. Het is een beetje erop of eronder voor BF na alle negativiteit rondom BFV. Het is inmiddels eigenlijk best een puik spelletje en ik speel het nog steeds graag. Jammer maar begrijpelijk dat ze stoppen met de DLC.

    BF moet terug naar de roots en om dat te bewerkstelligen zou een reboot de beste optie zijn zoals YT'er JackFrags laatst al aankaartte.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    darkmanwls

    • 10 juni 2020 15:54
    @clandestine666 Uhm, hoe bedoel je terug naar z'n roots? Want als je de setting bedoeld, de eerste battlefield game was in WW2, net als BF5 :)

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    clandestine666

    • 10 juni 2020 18:06
    @darkmanwls Nee, dat bedoel ik niet. MP only, grote, open maps met voertuigen, diepgang in wapencustomization en teamplay, een paar goed uitgewerkte modi en geen focus op Battle Royale, microtransacties en andere fratsen. Je weet toch..;)

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    darkmanwls

    • 10 juni 2020 20:02
    @clandestine666 Ja, de goeie ouwe tijd. Maar ja, het is een EA game….

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    garciagarcia

    • 10 juni 2020 13:48
    Dat zou heel fijn zijn! Futuristisch vind ik allemaal maar niks en dat terug in de tijd hebben we nu wel gezien. Gewoon een Battlefield in de moderne tijd die Battlefield 4 gaat toppen is de droom!

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    rvdno

    • 10 juni 2020 14:00
    Zeker waar, ik heb BF3 echt helemaal grijsgespeeld. Vooral de Nosharr Canals map, dat was echt genieten.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • TriggerHydrant

    • 10 juni 2020 15:44
    Ik hoop het! BF2 was mijn favoriet maar die is al heel erg oud, moderne setting die goed gedaan is kan heel vet worden, zeker op de nieuwe consoles!

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Janzijnvader

    • 10 juni 2020 15:50
    Ik hoop op een Bad Company 3 game. Sowieso word ik weer gelukkig van een Battlefield in moderne tijd.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Untitled Player

    • 10 juni 2020 15:54
    Jammer….
    er zijn al genoeg shooters wat in de moderne tijd afspeelt…
    Misschien ben ik nog te zuur over het feit dat ik enorm ben teleurgesteld in de beloftes ….

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    darkmanwls

    • 10 juni 2020 15:56
    Ik zou nog steeds graag een vervolg zien op BF2142. Dus wel in de toekomst, maar geen laserguns en space battles.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    ravw

    • 10 juni 2020 16:36
    elk jaar weer het zelfde … het zou pas nieuws wezen als ze zeggen we maken geen BF meer .. ik hoop zelf nog eens op een goede Vietnam BF met de nieuwste gfx en dan ook een hele lange single player , muziek uit die tijd .. zo wel grond gevechten als lucht gevechten , maar ook de afschuw van die oorlog goed in beeld brengen …. Purple haze , Agent Orange , napalm ect ect

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    TheChief

    • 10 juni 2020 21:29
    @ravw Vietnam leent zich niet goed voor een BF game. De combat is veel te eenzijdig voor de VS met hun technische overmacht, iets wat BF:Vietnam ook al parten speelde (My god wat was die game bagger gameplay technisch gezien. De eerste patch kwam pas na 6 maanden.).

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    xeros

    • 10 juni 2020 16:39
    Laat maar komen die nieuwe BF met moderne oorlogsvoering.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    gebakkenei

    • 10 juni 2020 22:02
    Van bf vietnam herinner ik mij enkel het rondvliegen met de Huey en speakers op vol vermogen 😁