Nieuws
Battlefield 2042

Rush-modus niet meer beschikbaar in Battlefield 2042 Portal-speellijsten

Spelers zijn niet blij met de keuze

Geschreven door Michel Musters op
Dice heeft de Rush-modus uit de Battlefield 2042 Portal-speellijsten gehaald, tot ongenoegen van spelers.

De ontwikkelaar heeft de modus er zoals eerder beloofd uitgehaald, ondanks dat spelers positief zijn over Rush en Dice verzochten het er in te laten. Het is wel nog mogelijk om Bad Company 2 Rush in Portal te spelen.

Fans menen dat het besluit onderdeel is van een overkoepelende trend waarbij Dice niet genoeg naar spelers luistert. Ondanks dat de game sinds lancering eind vorig jaar op verschillende vlakken is verbeterd, blijven bugs en designproblemen het spel plagen. 

EA's global director Andy McNamara klaagde eerder deze week op Twitter over de constante eisen van spelers, die ook tijdens de feestdagen doorgingen. Vervolgens verwijderde hij de tweet weer - hieronder is een screenshot te zien.

Dice plaatste eerder deze week ook een tweet met artwork van een locatie die niet in de huidige game voorkomt. Fans speculeren dat het mogelijk om een nieuwe map gaat. Die tweet is ook hieronder te zien.

Dit artikel delen:

Lees meer

Onzichtbaarheidsbug in Call of Duty: Warzone opgelost Idee voor Uncharted-film ontstaan tijdens opnames Spider-Man
10

Reacties op: Rush-modus niet meer beschikbaar in Battlefield 2042 Portal-speellijsten

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • Vinnyboiiiii

    • 7 januari 2022 08:44
    De titel moet battlefield 2042 zijn lijkt me, niet 2032

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Nefarius

    • 7 januari 2022 08:45
    @redactie: Hoe meer cijfers in de titel van een spel, hoe groter de kans op een typo :-), kop boven het artikel even aanpassen? Ik was echt in de war toen ik 2032 las :-).

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    MichelMusters

    • 7 januari 2022 08:59
    Hahaha, de 3 zit ook zo dicht bij de 4! Excuses en aangepast.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    MelvinChowder

    • 7 januari 2022 09:16
    "een overkoepelende trend waarbij Dice niet genoeg naar spelers luiste"

    Dit is nogal een understatement haha BF 2042 lijkt een spel te zijn waar geen enkele Battlefield speler op heeft zitten wachten, het voelt technisch een paar stappen terug, zelfs BF4, BF1 en BFV zijn qua gameplay beter. Ik durf zelfs te zeggen dat Hardline een betere Battlefield is dan 2042. Ik blijf hopen dat 2042 nog gered kan worden, speel al sinds BF1942 en baal enorm van de staat van 2042.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Tofiasco

    • 7 januari 2022 20:28
    @MelvinChowder sluit mij helemaal bij jou aan. Slechtste Battlefield ooit voor mijn gevoel. Ben ook gestopt met spelen.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    ali3n8tor

    • 7 januari 2022 09:38
    Binnenkort niet meer beschikbaar in BF 2042: spelers.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    do365nic

    • 7 januari 2022 11:36
    Ik wilde een reactie plaatsen, maar de spamfilter werkt me weer eens tegen. als dit niet snel opgelost wordt ben ik niet meer te vinden op deze website. Hoelang zijn ze hier al mee aan het sukkelen

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • FrisBarend

    • 7 januari 2022 14:07
    Ik snap de kritiek tot op zekere hoogte want ja, er zitten teveel bugs en bugjes in Battlefield 2042 maar op hetzelfde moment kan ik het echt geen slechte game noemen. Ik heb 10 delen gespeeld en deze game slaagt ook in een hoop zaken juist wel, dat krijgt alleen vaak niet de aandacht.

    Ik ben een beetje allergisch voor de trend om games die niet volledig aan de verwachtingen voldoen af te doen als volledig waardeloos en voor de aandacht die vaak geschonken wordt aan de entitled gamers die iets anders willen. Dat terwijl dit andere in andere delen ook werd bekritiseerd of terwijl in dit geval gewoon mogelijk te weinig spelers Rush spelen om die plek te rechtvaardigen.

    De reactie van Andy McNamara snap ik daarom ook wel, mensen willen alles anders, iedereen wil weer iets anders en alles moet meteen opgelost worden. Daar moet over nagedacht worden, dat kost even en het is maar een spelletje, eentje die je tot die tijd gewoon kunt spelen.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    GoofyZ3

    • 7 januari 2022 16:57
    Vermaak mij prima met de game. Ja ik zie ook wel een hoop bugs en verwacht dat ze een hoop oplossen. Echter er is verder toch niks te spelen, cod heb ik al helemaal geen zin in en ik ga geen counter strike spelen, dar deed ik toen ik 15 was.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Tweewh33ler

    • 7 januari 2022 20:28
    Vermaak me ook prima met BF2042.
    Er zitten dingen in de game die je echt niet terugziet in andere shooters. Het is jammer dat het nog niet volledig uit de verf komt. Ik blijf erbij dat ondanks een stroeve start deze game mij de komende maanden wel lekker bezig houdt.