Geo-Mod in Red Faction 2 meer dan een leuke feature | Gamer.nl

Na eerdere trailers deze week is er een derde trailer van No Man's Sky uitgebracht.

Vorig jaar kwam Volition met Red Faction, een 3D shooter die zich afspeelde op de rode planeet in ons zonnestelsel. Het spel werd een redelijk succes op de Playstation 2 maar was een stuk minder succesvol op de PC. Vandaar dat men besloten heeft om het vervolg op dit spel enkel op de PS2 te laten verschijnen. Een van de belangrijkste features in het eerste deel, de zogenaamde Geo-Mod technologie die de speler de wereld om hem heen aan gort liet schieten, is in dit tweede deel een stuk beter in het spel geïntegreerd:Another improvement is apparent in the game's use of its Geo-Mod technology. In the first game, many surfaces were destroyable, but a lot of times this wasn't terribly important to the gameplay -- in other words, it was a gimmick. This time around mi ions are being built to take better advantage of this unique feature, so you'll get to demolish the architecture like never before. In fact, the very first mi ion plants you smack-dab in front of a solid wall, which you have to break through in order to infiltrate a base. Red Faction 2 zal zich ook niet meer op Mars afspelen maar op onze eigen planeet. Ook grafisch is er het een en ander aan het spel verbeterd en gezien het lage aanbod aan FPS games op de PS2 is de kans groot dat het allemaal wel goed komt met Red Faction 2. Lees de hele preview hier.
Artikel als favoriet toevoegen
Deel dit artikel

Aanbevolen voor jou