Nieuws

Gelimiteerde Xbox One X Project Scorpio Edition nu te bestellen

Inclusief verticale standaard

Geschreven door Wilbert Meetsma op
Microsoft heeft een gelimiteerde editie van de Xbox One X laten zien tijdens zijn Gamescom-presentatie, die vanaf vandaag te bestellen is.

De Xbox One X Project Scorpio Edition is volledig zwart, met uitzondering van een groengekleurd Project Scorpio-logo. De naam van de speciale editie verwijst naar de codenaam van de Xbox One X, voordat deze dit jaar officieel werd aangekondigd. Bovendien verwijst de vormgeving naar de oorspronkelijke Xbox. Bij de console inbegrepen zijn een speciale Xbox One-controller en standaard.

De Xbox One X Project Scorpio Edition kost net als de Xbox One X 499 euro en wordt vanaf 7 november geleverd.

Bron: Xbox Wire

Dit artikel delen:

Lees meer

Overleven in Surviving Mars is heus niet zo gevaarlijk Sluit bondgenootschappen in Shadow of War
14

Reacties op: Gelimiteerde Xbox One X Project Scorpio Edition nu te bestellen

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • Scream2Late

    • 20 augustus 2017 23:55
    Done

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Nocturnal

    • 21 augustus 2017 00:07
    Vraag me altijd af of die verticale standaard geen risico is voor de levensduur maar goed ik heb zowel de pro als de x1s verticaal staan en nog geen problemen gehad.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Scream2Late

    • 21 augustus 2017 00:19
    @nocturnal

    Stand gebruik ik niet, staat mooi in een geventileerde kast

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • darkmanwls

    • 21 augustus 2017 01:02
    @nocturnal Verticaal of horizontaal maakt geen verschil. Zolang je maar niet gaat wisselen terwijl er een disc draait in het apparaat. Draaiende dingen willen namelijk liever niet kantelen (volgens hetzelfde principe blijft je fiets ook overeind als je er op rijd). En natuurlijk geen schokken of klappen erop geven als de HDD actief is.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Nocturnal

    • 21 augustus 2017 14:21
    @darkmanwls, Scream2Late Idd ook maar in een geventileerde kast gezet lijkt me een stuk gezonder.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Scream2Late

    • 21 augustus 2017 18:22
    @nocturnal

    Staat ook de versterker in vandaar

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Roy32nl

    • 21 augustus 2017 02:15
    Bestelt. Aangezien ik in Amerika woon lukte het nog net bij Amazon hij schijnt daar nu alweer uitverkocht te zijn

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Dutcharjan

    • 21 augustus 2017 15:06
    @roy32nl Aangezien ik ook in Amerika woon weet ik dat er nog tientallen andere opties zijn tot bestellen ^^ op de een of andere manier start Amazon wel vaker (bewust?) met kleine aantallen.
    Zelf ga ik voor de standaard X editie

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Roy32nl

    • 21 augustus 2017 16:14
    Dat klopt er is best buy en gamestop enz , maar wilde alleen maar aangeven dat xbox het best goed doet als ze bij Amazon al uitverkocht zijn. Ik weet niet of ze express met kleine aantallen starten denk gewoon dat hun heel erg populair zijn. Ik woon in Colorado en heb Amazon Prime en echt alles wat ik bestel komt binnen 2 dagen aan@dutcharjan

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Dutcharjan

    • 21 augustus 2017 16:25
    @roy32nl In Amerika merk ik dat de Xbox sowieso een veel hogere populariteit geniet dan in Nederland (waar ze ook zo lekker kunnen klagen om de kleinste dingen). Ik had maar een aanname over het feit dat ze met kleine getallen starten.. maar ik merk vaak bij Amazon dat bij een release van een nieuw product het ook onwijs snel uitverkocht is. Maar ik snap ook dat Amazon veruit het meest populair is hier

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Scream2Late

    • 21 augustus 2017 18:23
    Duitsland ook al uitverkocht hier over de grens

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Roy32nl

    • 21 augustus 2017 21:04
    Ik zie net dat er bij Amazon staat release date still pending hopen dat ik er nog bij zit

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Apetjoek

    • 21 augustus 2017 22:46
    Wat is er gelimiteerd aan deze console? Of gaat dat puur over de oplage?

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Swieb

    • 22 augustus 2017 01:28
    @apetjoek

    Yup, op = op.