Nieuws
Shadow of the Tomb Raider

Spoiler: Shadow of the Tomb Raider-screenshot gelekt

Gelekte screenshots tonen jonge Lara Croft

Geschreven door Rick Bloemzaad op
Er zijn screenshots gelekt van Shadow of the Tomb Raider. In de beelden is een jonge Lara Croft te zien die op Croft Manor verschillende plekken verkent.

De screenshots kwamen aan het licht nadat de beelden werd gepost op Reddit. Deze beelden werden snel weer door de gebruiker verwijderd van de website. Met het laten zien van een jonge Lara Croft zijn er vermoedelijk flashback-scènes aanwezig in de Tomb Raider-game.

Shadow of the Tomb Raider is het derde deel van de trilogie die gaat over Lara Crofts achtergrondverhaal. In dit derde deel wordt vermoedelijk het omslagpunt getoond hoe Lara verandert in de Tomb Raider zoals fans haar kennen. De screenshots in dit derde deel vertonen een grote gelijkenis met de Uncharted-serie. Hierin zijn ook flashbacks gebruikt om de ontwikkeling te laten zien van het hoofdpersonage Nathan Drake.

Bekijk hieronder de geplaatste screenshots.

Shadow of the Tomb Raider
Shadow of the Tomb Raider
Shadow of the Tomb Raider
Shadow of the Tomb Raider
Shadow of the Tomb Raider

Shadow of the Tomb Raider verschijnt op 14 september voor pc, Xbox One en PS4.

Dit artikel delen:

Lees meer

Vermoedelijk alle personages Super Mario Party onthuld Marvel’s Spider-Man is perfecte hommage aan de superheld
13

Reacties op: Spoiler: Shadow of the Tomb Raider-screenshot gelekt

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • casualkiller

    • 4 september 2018 16:35
    Sodeju, konden ze Uncharted 4 nog meer copieren qua ideeen?? :D

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Battlestar28

    • 4 september 2018 16:42
    @casualkiller Nou en? Als het werkt

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Sander999

    • 4 september 2018 18:15
    @Battlestar28
    Creatieve armoede

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Sander999

    • 4 september 2018 18:15
    @casualkiller
    Haha, wou precies hetzelfde zeggen

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • RoderikR

    • 4 september 2018 21:38
    @casualkiller Uncharted heeft ook veel gekopieerd van Tomb Raider.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Optycon

    • 5 september 2018 07:21
    @casualkiller Dat was het eerste waar ik aan moest denken. Heel jammer dit. Sowieso komen de games aardig dicht bij elkaar te liggen.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • kleinekoosjer

    • 5 september 2018 09:26
    @casualkiller en de rest.. jullie maken een grapje toch>?? Als er 1 game leentjebuur heeft gespeeld bij de ander dan is het Uncharted wel..
    Wat een ongelooflijke bullsh*t zin van gamer.nl ook.. shame, shame, shame!!
    1996 vs 2007 ..

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • fonsrutte

    • 5 september 2018 12:38
    @kleinekoosjer Precies, ze weten niet eens welk serie nu precies eerder was.
    Blijkbaar vergeten ze dat heel makkelijk als het om een PS-exclusive als Uncharted gaat dan moet die er beter uit komen.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • kleinekoosjer

    • 5 september 2018 15:08
    @fonsrutte het is de wereld op zijn kop.. Niet meer serieus te nemen..

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • coola

    • 5 september 2018 15:10
    @casualkiller

    Zo true. Nu ist wel zo dat uncharted leentje buur heeft gedaan bij tomb raider maar het had wel gelijk z'n eigen smoel. De huidige Tomb raider trilogy daarentegen lijkt echt gewoon op een uncharted kloon.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • oropher

    • 4 september 2018 16:58
    matige graphics, vreemd.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Fappert

    • 4 september 2018 19:48
    Moet je de eerste 2 delen echt gespeeld hebben? Deze game lijkt me vet…

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • GRDavies

    • 6 september 2018 12:59
    @Fappert niks moet en ik heb met deel 1 platinum gehaald en ben nu bezig met deel 2, ik kan niet echt zeggen dat ik iets meekrijg (of ik ben er me niet bewust van ;) ) wat echt refereert naar deel 1, afgezien van een personage in het begin. Je merkt gewoon aan alles dat het goed voortborduurt (lees mechaniekjes uitgebouwd en uitgebreid én nauwelijks meer quick time events, dus ze lijken naar het publiek hebben geluisterd) op deel 1, grootser, beter, misschien iets meer gericht op combat op sommige plekken.

    Of dat in deel 3 ook het geval is, kan ik uiteraard niet beoordelen, maar ik denk dat het geen straf is om ook rise of the tomb raider (deel 2 dus) ook te spelen :)