Nieuws

Geld overmaken voor Shenmue 3-ontwikkeling weer mogelijk

Tot het einde van het jaar

Geschreven door Michel Musters op
Tot 31 december is het weer mogelijk om geld over te maken richting de ontwikkeling van Shenmue 3.

De Kickstarter van het langverwachte derde deel in de reeks leverde meer dan 6 miljoen dollar op, maar ontwikkelaar Ys Net heeft nu een Paypal-pagina geopend waardoor mensen die tijdens de Kickstarter geen kans hadden geld over te maken alsnog de kans krijgen.

"Er zijn zoveel mensen die ons vertelden dat ze niet konden betalen op Kickstarter of de deadline niet konden halen, en om een Paypal-pagina vroegen om nog een kans te hebben mee te helpen. Dus bij deze!", aldus de pagina. Een aantal backer-beloningen zijn ook beschikbaar via de Paypal-pagina.

Shenmue 3 moet rond de feestdagen van 2017 verschijnen voor pc en PlayStation 4. De game werd op Sony's E3-conferentie eerder dit jaar aangekondigd, waarna meteen een Kickstarter-pagina werd gelanceerd. De game haalde diezelfde week nog het Kickstarter-doel.

Bron: Shenmue

Dit artikel delen:

Lees meer

Doe aanstaande woensdag mee met het PES-toernooi B├Ęta Star Wars: Battlefront in oktober voor iedereen beschikbaar
12

Reacties op: Geld overmaken voor Shenmue 3-ontwikkeling weer mogelijk

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • Xanadu

    • 18 september 2015 10:09
    Misschien even duidelijk in het artikel vermelden dat je ook daadwerkelijk de reward krijgt waar je voor betaalt en niet alleen geld overmaakt uit liefdadigheid. :)

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • MichelMusters

    • 18 september 2015 10:18
    " Een aantal backer-beloningen zijn ook beschikbaar via de Paypal-pagina."

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Xanadu

    • 18 september 2015 11:33
    Het artikel en de titel heeft het met name over "geld overmaken", niet kopen of pre-orderen. Kwam op mij in ieder geval vreemd over.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • ShadowX

    • 18 september 2015 11:41
    Je kan niet alles in de titel plaatsen.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • vladimirr

    • 18 september 2015 10:09
    wow ze hebben toch al hun doelen behaald? waarom dan nog meer geld? stelletje aasgieren. lijkt net ubisoft wel.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Edwin1984

    • 18 september 2015 10:35
    Omdat op kickstarter een limiet zit, daarnaast bouw je vandaag de dag niet zulke games in elkaar met zulke bedragen ;)

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Xanadu

    • 18 september 2015 11:42
    Volgens mij is er geen limiet, maar was het meer een "interesse check". Nu is het gewoon een soort van pre-order + de andere rewards.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • mvdz

    • 18 september 2015 12:48
    Als mensen vragen waar ze geld kunnen doneren, waarom zou je dat dan weigeren? Dan ben je geen aasgier, dan ben je gewoon dom als je dat niet doet!

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • ShadowX

    • 18 september 2015 14:06
    Hopelijk wordt het geld wel besteed wat ze extra vragen.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • MrHuu

    • 18 september 2015 18:10
    $100 voor een *trial* PC versie?? :-/

    Aangezien ik geen PS4 heb is het dus ook de moeite niet om dit te backen..

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • VVG-Gamer

    • 18 september 2015 20:07
    He wat jammer nou ik heb net 150 euro over gemaakt aan onze vluchtelingen, dus dit zal ik aan me voorbij moeten laten gaan.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Archsoulxx

    • 20 september 2015 15:54
    Dat was dan mooi dom!