Nieuws
Watch Dogs Legion

Geen updates voor Watch Dogs Legion meer in de maak

Het huidige seizoen is tevens de laatste

Geschreven door Michel Musters op
Er komen geen nieuwe updates meer naar Watch Dogs Legion.

Dat heeft Ubisoft aangekondigd in een blogpost. De laatste update die voor de game is uitgekomen is versie 5.6, die afgelopen september verscheen.

Het huidige multiplayerseizoen is tevens het laatste seizoen van de game. Dit vijfde seizoen is afgelopen weekend begonnen. Daarna worden seizoen drie, vier en vijf herhaald tot ooit de servers offline gaan.

Watch Dogs Legion is in het najaar 2020 voor pc, PlayStation 4, Xbox One en Google Stadia verschenen en kwam kort daarna ook uit op PlayStation 5 en Xbox Series X en S. In het voorjaar van 2021 werd de online multiplayer aan de game toegevoegd.

Dit artikel delen:

Lees meer

League of Legends-personage Vi nu beschikbaar in Fortnite Nieuwe Operators voor Call of Duty: Warzone en Vanguard gelekt
10

Reacties op: Geen updates voor Watch Dogs Legion meer in de maak

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • avatar

    coola

    • 24 januari 2022 14:52
    Legion is de beste WD game. Hopelijk komt er een WD 4 die verder gaat met het control every npc. Want dat is way more dan enkel een gimmick.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    denver

    • 24 januari 2022 15:17
    Said noone ever.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    The_Stifmeister

    • 24 januari 2022 15:56
    @coola
    Hou toch op man. Je plaat blijft hangen.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    coola

    • 24 januari 2022 16:03
    @The_Stifmeister

    Jouw plaat ook. Die blijft hangen op zeiken op coola.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Harriebaldi

    • 24 januari 2022 16:01
    @coola Ik vind het ook een erg tof spel hoor! Lag misschien aan mijn lage verwachtingen, maar ik vind m beter dan WD1 en WD2. Ben hem momenteel aan het spelen en ik vind de world building en npc recruitment erg leuk.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    DarkRuleR

    • 24 januari 2022 16:35
    Jammer. Ik heb de seaon pass gekocht. En uiteindelijk heb ik voor de season pass 1x een DLC 'gekregen'. Beetje karig.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Ziminar

    • 24 januari 2022 18:12
    @DarkRuleR wist je dan noet van tevoren wat je daarvoor zou krijgen ?

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Real13

    • 24 januari 2022 16:35
    Heb er plezier mee gehad maar vond dat hele everyone is playable gebeuren maar niks. Heb veel liever een vast hoofdpersonage als Aiden en Marcus waar je een connectie en verhaal mee op kan bouwen dan een random npc. Heb volgens mij ook bijna die hele game met een construction worker gespeeld door die vrachtdrone als equipment. Bloodlines dlc met Aiden en Wrench was daardoor een verademing voor mij.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Vogeltje

    • 24 januari 2022 16:44
    Vooral een mooie game. Een van de eerste games die erg goed gebruik maakt van raytracing.

    Ik vond het bespelen van iedereen wel een gimmick, iets waar ik al bang voor was tijdens de aankondiging. Het maakte het iets beter met de permadeath instelling, waardoor je toch een beetje nadacht met wie je wat ging doen. Uiteindelijk kon je gewoon hetzelfde soort weer terugvinden om zo’n persoon met die ene eigenschappen weer vrij te spelen.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    melody

    • 25 januari 2022 15:00
    Ik vond het juist ook wel een grappig concept, al die verschillende NPC's kiezen. Normaal kies ik altijd de sterkste loadout die ik maar kan bedenken en daar doe ik iedere missie mee totdat het verveelt en dan gaat de game de kast in. Nu had ik juist af en toe duidelijk een poppetje met de verkeerde skillset bij me en moest ik mijn speelstijl aanpassen. Dat maakt zo'n game toch minder eentonig. Nu kan ik ook niet zeggen dat ik dit in veel meer games wil terug zien, maar vind het bij WD wel toepasselijk