Gedrag tegenstanders S.T.A.L.K.E.R. kort uitgelegd | Gamer.nl

Na eerdere trailers deze week is er een derde trailer van No Man's Sky uitgebracht.

Na het FPS geweld van 2004, belooft ook 2005 toch wel weer een vruchtbaar jaar te worden voor de schietfanaten. Grootste eye-catcher is S.T.A.L.K.E.R.: Shadow of Chernobyl, de door GSC Gameworld ontwikkelde titel die de FPS lat weer een stukje hoger moet gaan leggen. Het spel biedt een vrije wereld, The Zone geheten, waarin de speler simpelweg kan doen waar hij of zij zin in heeft. De wereld is enorm dynamisch en kent ook verscheidene tegenstanders.

GSC Gameworld is onlangs dieper ingegaan op de tegenstanders die je in S.T.A.L.K.E.R. tegen zult komen en dan vooral het gedrag dat ze zullen vertonen. De A.I. van S.T.A.L.K.E.R. is namelijk een enorm complex stukje code, dat een ongekend aantal variabelen uit de dynamische wereld combineert om tot het gedrag van je opponenten te komen. Omdat het nogal een flinke lap, moeilijke tekst is, kun je beter zelf een blik werpen op deze pagina.
Artikel als favoriet toevoegen
Deel dit artikel

Aanbevolen voor jou