Nieuws
Halo Infinite

Gears-studio The Coalition hielp mee met ontwikkeling Halo Infinite

Game moet voor zover bekend nog dit jaar uitkomen

Geschreven door Michel Musters op
Gears-ontwikkelaar The Coalition heeft meegeholpen met de ontwikkeling van Halo Infinite.

Dat blijkt uit de LinkedIn-pagina van de voormalige level artist van The Coalition, Adam Bodden, zo ontdekte Twitter-gebruiker bogorad222. Daarna werd ontdekt dat voormalige The Coalition-werknemer Hugo Gutierrez Mares, een VFX-artist, ook aan de campagne en filmpjes van Halo Infinite heeft gewerkt.

Het is voor het eerst dat duidelijk wordt dat The Coalition heeft meegeholpen aan de ontwikkeling van de langverwachte shooter. Het spel wordt voor zover bekend verder alleen ontwikkeld door Halo-studio 343 Industries.

Halo Infinite moest eigenlijk met de lancering van de Xbox Series X en S eind vorig jaar verschijnen. Na de eerste onthulling eerder in 2020, die door fans wisselend werd ontvangen, besloten 343 en Microsoft meer tijd in de ontwikkeling te steken. Infinite moet nu ergens dit jaar uitkomen op Xbox Series X en S, Xbox One en pc. De multiplayer wordt daarbij free-to-play.

halo infinite

Dit artikel delen:

Lees meer

Belgische studio maakt Switch-platformer Stitchy in Tooki Trouble Leer volgende week meer over het nieuwe Smash Bros. Ultimate-personage
4

Reacties op: Gears-studio The Coalition hielp mee met ontwikkeling Halo Infinite

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • Roy36NL

    • 24 februari 2021 16:27
    Hoop dat ze een betere bad Guy creëren. Die Bokito look-a-like uit de eerste trailer was weinig inspirerend.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Ollongren

    • 24 februari 2021 17:04
    @Roy36NL met z'n speech recht uit het hart! Arme bokito 😂

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Tinus Tussengas-1

    • 24 februari 2021 17:42
    Manman, ik hoop dat Infinite weer de magie van de eerste drie delen weet te pakken. Daarna is het redelijk bergafwaarts gegaan met uitzondering van Reach. De eerste keer dat je levels als Arriving on Halo, Assault on the Control Room en The Silent Cartographer speelde, waren legendarisch.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    hulstpower

    • 24 februari 2021 20:45
    @Tinus Tussengas-1 amen

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.

 

Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.