Nieuws
Gears of War 4

Gears of War-film krijgt nieuwe schrijver

Film is al sinds 2016 in ontwikkeling

Geschreven door Michel Musters op
F. Scott Frazier is de nieuwe scriptschrijver van de aankomende Gears of War-film.

De film van Microsoft en Universal Studios is al sinds 2016 in ontwikkeling, maar blijkbaar was er toch behoefte aan een nieuwe scriptschrijver. Frazier is onder andere bekend van Collide en xXx: Return of Xander Cage.

Vorig jaar werkte Shane Salerno nog aan het script. Hij schrijft ook het script voor het aankomende Avatar 2. Het is niet duidelijk waarom er nu een andere schrijver op de film is gezet en wat er met het oude script is gebeurd.

Aangezien er nog aan het script wordt gewerkt, draait de film voorlopig waarschijnlijk nog niet in de bioscoop. Een releaseperiode of specifieke details over de inhoud van de film zijn dan ook nog niet bekend.

Microsoft werkt aan drie nieuwe Gears of War-games: Gears 5, de strategische game Gears Tactics en Gears POP! voor iOS en Android.

Bron: The Wrap

Dit artikel delen:

Lees meer

Obsidian Entertainment toont nieuwe game op The Game Awards Sony onthult de PlayStation Plus-games van december
22

Reacties op: Gears of War-film krijgt nieuwe schrijver

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • Gamegod

    • 29 november 2018 08:46
    Microsoft werkt aan drie nieuwe Gears of War-games: Gears 5, de strategische game Gears Tactics en Gears POP! voor iOS en Android. ?

    Wat heeft dit te maken met de rest van het artikel?
    Tijd voor koffie? :)


    Edit:
    Ik las in eerste instantie God of War…..
    Ik denk dat ik koffie nodig heb… BRB

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • kleinekoosjer

    • 29 november 2018 10:16
    @Gamegod Ha je bent in ieder geval eerlijk !! ;-)
    Gaan wel wat geruchten of God of War Movie.. Lijkt me allebei wel kicken (mits goed gedaan).

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Gamegod

    • 29 november 2018 10:41
    @kleinekoosjer
    Stond me in eerste instantie ook bij dat ik ooit iets over een God of War film gelezen had, vandaar dat ik het hier ook niet snapte.
    Nu twijfel ik wel of ik het destijds goed gelezen had :)

    Game verfilmingen zijn altijd hit of mis.
    Sommige zijn vermakelijk (nieuwe Tombraider, FF: Advent children) en sommige zijn slecht (Mario, Streetfighter).
    We zien wel wat het wordt.

    Hoe dan ook, heb nu mijn koffie op dus kan er vandaag weer tegen aan.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • casualkiller

    • 29 november 2018 10:45
    Ik kan niet wachten op de vernaggeling van Gears of War door Hollywood, een verplichte liefdesscene, enkel CGI geweld,(met 1 chainsaw-kill op het eind, offscreen) SJW correcte oneliners, en een flinterdun verhaal wat niets of weinig met GoW te maken heeft. En een vrouw in de hoofdrol ;)

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Aces-82

    • 29 november 2018 12:18
    @casualkiller zeurpiet

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • armilo-theus

    • 29 november 2018 12:29
    @Aces-82 Nou niet echt, wat hij zegt komt best wel realistisch over.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Aces-82

    • 29 november 2018 13:16
    @armilo-theus nou dat vind ik dus niet en een hele hoop andere ook niet. Veel mensen genieten aardig van Hollywood films. Het is niet voor niks zo groot. Iets afzeiken voordat er ook maar iets getoond is slaat helemaal nergens op

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • casualkiller

    • 29 november 2018 13:45
    @Aces-82 zeurpiet

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Aces-82

    • 29 november 2018 13:52
    @casualkiller weinig op terug te zeggen dan…… duidelijk

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • casualkiller

    • 29 november 2018 14:51
    @Aces-82 het boeit me helemaal niets wat jij ervan vindt, sorry.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Aces-82

    • 29 november 2018 14:53
    @casualkiller haha wat een kansloos figuur ben jij.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • casualkiller

    • 29 november 2018 15:18
    @Aces-82 Weet je wat kansloos is? Mij proberen te triggeren met het woord "zeurpiet" , en als ik daar vervolgens niet op in ga maar wel een medestander vind die zegt dat ik een punt heb, moet jij ineens keihard gaan uitleggen aan die medestander waarom jij denkt van wel of niet.

    Dat is pas kansloos…. K.A.N.S.L.O.O.S.
    en triest.

    Doei!

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Aces-82

    • 29 november 2018 16:16
    @casualkiller kijk en nu reageer je wel ergens op maar als ik het een beetje raar vind dat jij al dingen loopt te roepen over een film waar nog niks over bekent is (waar jij wel vaker een handje van heb en wat ook erg kansloos is en triest) daar kun je dan niet op reageren. Meeste reacties van jouw zijn altijd negatief en een hoop gezeur. Ik ben niet de eerste die daar reactie op geeft man. Je eigen in een slachtoffer rol gooien ben je wel goed in. Want jou eerste reactie lokt toch uit of niet??

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • casualkiller

    • 29 november 2018 17:05
    @Aces-82 blabla bla u failed, mazzel

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Aces-82

    • 29 november 2018 17:42
    @casualkiller aan de reacties van jou te zien heeft er maar één gefaald hier en dat ben jij man.

    Mazzel

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • SuperDre

    • 29 november 2018 13:17
    @casualkiller Sorry hoor, maar het is niet alsof de game Gears of War zo'n denderend verhaal heeft. Wie weet maken ze er wel een R-rated film van, ook die blijken toch behoorlijk wat geld binnen te kunnen halen.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • casualkiller

    • 29 november 2018 13:46
    @SuperDre De DOOM film is ook r-rated. :)

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Fordon_Greeman

    • 29 november 2018 12:54
    Je kan alleen maar skeptisch zijn. Maar je kan deze films ook niet tegenhouden. Dus laat ze maar doen. Vroeg of laat someone will get it right.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • pyronaan

    • 29 november 2018 13:06
    Is er überhaupt ooit een goeie game verfilming geweest? In zn korte tijd kab je nooit het verhaal vertellen wat een game kan , maak eerder een serie

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • SuperDre

    • 29 november 2018 13:24
    @pyronaan Genoeg, alleen moet je niet zo closeminded zijn en het gewoon zien als een ander medium. Ik vergelijk eigenlijk nooit de films echt met de games zelf, want IMHO hebben de games waar ze op gebaseerd zijn vaak ook al maar een flinterdun verhaal maar is het de interactie die je hebt gehad wat het leuk maakte.
    Zelf vind ik bv Resident Evil (de 1ste) een goeie gameverfilming, ondanks dat het volgens vele weinig nog met de game zelf te maken had. Ik vind zelfs de meeste gameverfilmingen geslaagd omdat ik door de film zelf vermaakt ben en dat vind ik het belangrijkst van een film, niet of de film 1-op-1 een weergave van de game is. Ok, DOOM was helaas verpest door de druk van religieuze groepen, want het originele script was wel gewoon goed, maar door het weghalen van de religieuze factor was de film verpest. Dubbel gelegen bij Uwe Boll's Postal (geniale film) en farcry en redelijk vermaakt met bloodrayne, Alone in de dark en House of the dead.
    Vond Warcraft aardig, en erg vermakend vond ik Prince of persia, beide Tomb Raiders met Angelina (heb de nieuwste nog niet gezien), hitman, wing commander, Max Payne, Street Fighter (met van Damme). Heb er ook nog een zwik niet eens gezien. Vond Tekken wat minder en In the name of the king waren wel heel erg minder.
    Silent Hill was zelfs ook erg cool.