Nieuws
Gears of War 4

Gears of War 4 is een van de Xbox Games with Gold-games van augustus

Ook Forza Motorsport 6, Torchlight en Castlevania: Lords of Shadow zijn van de partij

Geschreven door Michel Musters op
Microsoft heeft de Xbox Games with Gold van augustus aangekondigd. Eén van de games die er onder vallen is Gears of War 4.

De actiegame is van 1 tot en met 31 augustus zonder verdere kosten te downloaden voor Xbox Live Gold-leden. Dat is precies op tijd voor de release van Gears 5 in september.

Van 16 augustus tot 15 september kan men daarnaast aan de slag met racegame Forza Motorsport 6. De rpg Torchlight is van 1 tot en met 15 augustus beschikbaar en tot slot kan met van 16 augustus tot en met 31 augustus aan de slag met Castlevania: Lords of Shadow.

Dit artikel delen:

Lees meer

Ontmoet Zane uit Borderlands 3 Ingang van Shinra Building in Final Fantasy 7 Remake getoond
18

Reacties op: Gears of War 4 is een van de Xbox Games with Gold-games van augustus

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • fonsrutte

    • 31 juli 2019 08:37
    Lekkere maand.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • marco300

    • 31 juli 2019 08:55
    Mwhaa Gears 4 zit ook al in game pass dus dat vind ik dan een beetje goedkoop.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Aces-82

    • 31 juli 2019 09:00
    @marco300 maar niet iedereen heeft een game pass toch?

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • marco300

    • 31 juli 2019 10:56
    @Aces-82
    Degene die geen gamepass hebben snijden zich echt heel erg in hun eigen vinger. Je heb toch gold die kon je een paar weken geleden omzetten voor 1 euro naar game pass ultimate. Had toen dus gelijk voor 3 jaar gold gekocht en voor 1 euro deze 3 jaar naar game pass ultimate omgezet.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Aces-82

    • 31 juli 2019 11:44
    @marco300 ja dat heb ik ook gedaan maar dat wil nog niet zeggen dat iedereen een game pass heeft.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • StormX

    • 31 juli 2019 12:22
    @marco300 Je moet Gears 4 dan wel even 'activeren' als je dat nog niet gedaan hebt, anders ben je hem kwijt zodra hij uit de gamepass library verdwijnt.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • marco300

    • 31 juli 2019 22:39
    @StormX
    Ja goeie!

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Aces-82

    • 31 juli 2019 08:59
    Zo mooi maandje

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • hulstpower

    • 31 juli 2019 09:02
    Gears 4 heb ik al maar Forza 6 probeer ik wel even.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • WvA

    • 31 juli 2019 10:20
    Castlevania Lords of Shadows deel 2 is dramatisch slecht, maar 1 is echt heel erg goed. Mooie omgevingen, lekkere combat. Beetje prince of persia achtig. Kan hem iedereen van harte aanraden. Best pittig ook!

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • darkmanwls

    • 31 juli 2019 13:33
    @WvA Mwa, ik vond deel 2 inderdaad minder dan deel 1, maar dramatisch slecht wil ik nou ook weer niet zeggen.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • kleinekoosjer

    • 31 juli 2019 10:26
    Super maand dit! 2 AAA titels uit eigen keuken voor de XOne.. BOOM!!!

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • MelvinChowder

    • 31 juli 2019 11:09
    Jammer dat ze niet Forza 7 hebben gedaan, die is namelijk alweer bijna 2 jaar oud, had het lijstje iets mooier kunnen maken.

    Maar snap ook wel dat 6 de logische keuze is omdat Forza 5 namelijk de vorige was uit de serie die was aangeboden in de Games with Gold (hoofd serie, Horizon erbuiten gelaten).

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • darkmanwls

    • 31 juli 2019 13:52
    @MelvinChowder En er is nog geen deel 8, dus 7 heeft nog de grootste kans om normaal te verkopen.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • MelvinChowder

    • 31 juli 2019 13:59
    @darkmanwls Ik snap wat je bedoeld, maar Gears 5 is toch ook niet uit.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • darkmanwls

    • 31 juli 2019 19:21
    @MelvinChowder Maar daar had je het niet over :)

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • MelvinChowder

    • 1 augustus 2019 08:13
    @darkmanwls Klopt! Had het niet vermeld omdat ik het ook niet al een logische reden zag :)

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Undefused

    • 31 juli 2019 20:47
    Niks te klagen deze maand denk ik zo.