Nieuws

Gears of War 4 en remaster Gears of War aangekondigd

Publieke b├Ęta remaster loopt vanaf vandaag.

Geschreven door Wilbert Meetsma op
The Coalition werkt aan een nieuw deel in de Gears of War-serie, genaamd Gears of War 4. Tijdens de Microsoft-persconferentie heeft de ontwikkelaar de eerste beelden laten zien.

Gears of War krijgt daarnaast een remaster voor de Xbox One, genaamd Gears of War Ultimate. De game draait op 1080p en zestig frames per seconde. De remaster bevat onder andere 90 minuten aan extra campagne content, opgepoetste multiplayerfuncties en aangepaste besturing voor de Xbox One.

Dit artikel delen:

Lees meer

Speciale Hololens-versie van Minecraft onthuld Rare komt met Xbox One-piratengame Sea of Thieves
13

Reacties op: Gears of War 4 en remaster Gears of War aangekondigd

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • Mewhywhy

    • 15 juni 2015 20:09
    Hololens was de topper van microsoft tijdens E3 tbh.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • markje94

    • 15 juni 2015 20:59
    Id say dat was backwards compatibality, hololens was gruwelijk vet, MAAR we moeten nog maar zien hoe het echt werkt, denk maar aan hoe kinect aan het begin werd geshowed, gruwelijk vet, de praktijk viel ERG tegen.

    Backwards compatibility is game changing, als dit er tijdens release was, waren de sales van consoles omgedraaid dat weet ik zeker. Nu zal het veel twijfelaars zeker over de lijn trekken, heb veel vrienden die nu al appen van "uhm, ik ga hem binnenkort ook kopen"

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • martijn3107

    • 15 juni 2015 20:13
    Het is niet epic die hieraan werkt maar the coalition (voorheen bekend als black tusk studios). Verder erg mooie beelden en kijk er al zeker naar uit.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Swieb

    • 15 juni 2015 20:32
    Gefixt. Bedankt!

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • ShadowX

    • 15 juni 2015 20:20
    Zag er enorm vet uit, ben erg benieuwd ernaar.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Taken NL

    • 15 juni 2015 20:27
    Ik ben blij met mijn PS4 en Wii U, maar een aankondiging van een nieuwe Gears doet toch wel een beetje pijn.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Massiv

    • 15 juni 2015 20:29
    Same here.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • WijvanWCeend

    • 15 juni 2015 20:43
    Same here. Wellicht toch ook maar de Xbone in huis halen.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • ShadowX

    • 15 juni 2015 21:51
    Krijg je zeker geen spijt van.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • WijvanWCeend

    • 16 juni 2015 12:37
    Mijn sociale leven wel denk ik :)

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Aquemini

    • 15 juni 2015 20:45
    heel dik! Jammer dat ik deze game niet kan spelen. Zou super zijn als ie ooit op de pc komt

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Vriess

    • 15 juni 2015 20:59
    Waarom brengen ze de geremasterde trilogy nou niet gewoon naar Windows 10? Dat kan gamers overtuigen om over te stappen naar Windows 10.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • ali3n8tor

    • 15 juni 2015 21:13
    Teleurstellende demo. Wellicht een veel te vroege showoff.

    Geen gevoel zoals toen de eerste gears of war reveal, stukje lopen, bijdehante conversatie, stukje lopen, scripted sequence, stukje lopen, stukje lopen blabla , monster introductie (met het meest ongeispireerde monster-design ooit) en eindigt in natuurlijk met een monster bovenop de speler-sequence. Standaard. Pijnlijk standaard. .. En dat terwijl ik 100+ uur in GOW3 heb zitten. dont get me wrong.