Nieuws
Gears of War 4

Gears 5 wordt op E3 getoond

Op Microsoft's persconferentie

Geschreven door Michel Musters op
Gears 5, het nieuwe deel in de Gears of War-reeks, wordt op E3 getoond, zo heeft het officiële Twitter-account van de franchise bevestigd.

In de tweet valt te lezen dat Gears 5 tijdens Microsoft's E3-persconferentie wordt getoond. Deze persconferentie begint op zondag 9 juni om 22:00 uur Nederlandse tijd.

Daarnaast deelde het officiële Twitter-account van E3 meer informatie. Zo is Rod Fergusson van ontwikkelaar The Coalition aanwezig bij het E3 Coliseum om nog meer details over de game te geven. E3 Coliseum is een nieuwe show tijdens en op de beurs waar allerlei ontwikkelaars aan het woord komen en games worden uitgelicht.

Zover bekend staat Gears 5 gepland voor een release later dit jaar op Xbox One en pc. Meer details volgen dus vanaf 9 juni.

Dit artikel delen:

Lees meer

Ubisoft zet line-up van deze E3 uiteen EA deelt livestreamschema van EA Play 2019
11

Reacties op: Gears 5 wordt op E3 getoond

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • Aces-82

    • 30 mei 2019 09:52
    Ik ben wel toe aan een nieuwe gears. Vond de laatste singleplayer goed alleen het begin vond ik niet zo goed. Ook veel zin in de multiplayer en horde.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Clausbmf666

    • 30 mei 2019 09:53
    ik heb deel 4 nog op de pc alleen nooit gespeeld ik hoorde dat die helemaal niks is?

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Sander999

    • 30 mei 2019 09:59
    @Clausbmf666
    Helemaal niks is overdreven maar haalt het inderdaad niet bij de eerdere delen.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Aces-82

    • 30 mei 2019 10:01
    @Sander999 de singleplayer is zeker minder maar de multiplayer was dik in orde

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Sander999

    • 30 mei 2019 10:22
    @Aces-82
    Klopt, maar ik vond de SP van deel 1, 2 en 3 juist zo onwijs gaaf, dus dat viel nogal tegen.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Aces-82

    • 30 mei 2019 10:29
    Vooral 2 vond ik onwijs gaaf. Toen ze dom zijn vrouw vonden ….. of was dat juist deel 3?

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Akira

    • 30 mei 2019 10:51
    @Aces-82
    Dat was inderdaad deel 2. Deel 3 had dat andere "emotionele" moment.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Aces-82

    • 30 mei 2019 11:04
    @Akira moet ze weer gaan spelen. Vond tai ook een vette character

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • casualkiller

    • 30 mei 2019 11:36
    Deel 4 was slaapverwekkend saai, het is nooit een serie geweest die veel diepgang had (maar de eerste 2 delen waren fantastisch om te spelen) maar judgement en deel 4 hebben er bij mij wel voor gezorgd dat ik niet eens meer opkeek toen deel 5 aangekondigd werd.. maar ik laat me graag verrassen.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Aces-82

    • 30 mei 2019 13:29
    @casualkiller judgement was echt slecht idd. Verhaal voegde ook weinig toe, ze hadden ipv van baird beter het verhaal van Marcus vader kunnen doen.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Oxymorphone

    • 30 mei 2019 17:22
    Een van de leukere spellen die helemaal co-op te spelen is. Natuurlijk komt daar weer een vervolg op :P