Nieuws
Gears 5

Gears 5 is nu gratis speelbaar via pc

Tot 12 april lekker zonder kosten knallen

Geschreven door Michel Musters op
Gears 5 kan tot 12 april gratis gespeeld worden op pc.

De game is gratis speelbaar via zowel Steam als de Windows Store. Op 12 april kan de gratis versie niet meer gespeeld worden. Overigens zijn zowel de singleplayercampagne en alle multiplayermodi speelbaar.

De scifi third person shooter-games in de Gears of War-reeks draaien om het gevecht tussen de mensheid, dat als kolonisten verschillende planeten hun eigen maakt, en de Locust, een buitenaards ras dat via de spelonken van hun thuisplaneet naar de oppervlakte komt om af te rekenen met de mensen. Het vijfde deel verscheen afgelopen jaar op Xbox One en pc.

Dit artikel delen:

Lees meer

Switch wordt tijdelijk niet meer verscheept naar Japan The Witcher 3 is inmiddels meer dan 28 miljoen keer verkocht
11

Reacties op: Gears 5 is nu gratis speelbaar via pc

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • avatar

    WvA

    • 9 april 2020 10:11
    Ik heb 4 dus nog nooit gespeeld, klopt het dat die ook gewoon niet te spelen is op PC? Kan zo snel niets vinden op steam

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    hulstpower

    • 9 april 2020 10:18
    @WvA Die kan je gewoon spelen op pc maar via windows store of gamepass op pc.
    Ik weet niet of ie ooit op steam heeft gestaan.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    WvA

    • 9 april 2020 15:18
    @hulstpower Top thanks! Ik zag wel windows 10 staan maar ze schreeuwen vooral heel hard xbox op al die pagina's dus begon te twijfelen

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    darkmanwls

    • 9 april 2020 19:19
    @WvA https://store.steampowered.com/app/1097840/Gears_5/
    In steam intypen "gears 5" en op enter drukken.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    SuperDre

    • 9 april 2020 11:59
    Het spel ziet er wel erg vet uit in die trailer.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Aquemini

    • 9 april 2020 19:05
    Als je dit in native 4K met alles op Max zet dan ziet het er op de pc zo uit. @SuperDre

    Heerlijke game nog steeds, blijft super leuk om te spelen, wel met een controller!

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • -it-

    • 9 april 2020 16:43
    Super vette game. Staat ook op gamepass dus altijd 'gratis' voor mij :)

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • MrWhite

    • 9 april 2020 17:28
    @ michel Musters,

    Volgens mijn speelt alles af op 1 planeet genaamd "sera" ……..een vlugge kopie/paste of de game,s niet gespeeld ? 😉

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    darkmanwls

    • 9 april 2020 19:24
    @MrWhite Voor zover ik weet speelt de hele serie zich inderdaad ook alleen maar op Sera af.

    Ander vraagje. Sinds wanneer zeggen we mijn ipv mij? Ik denk dat ik oud aan t worden ben ik hou die taalveranderingen niet meer bij.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • MrWhite

    • 10 april 2020 10:10
    @darkmanwls ik denk dat ik te oud aan het worden ben, te lang niet meer met taal en gramatica bezig geweest. Met thuis lesgeven aan mijn dochter gaat me al slecht af. 😁 maar goed, ik denk dat het wel leesbaar en duidelijk overkomt met mijn ipv me.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    darkmanwls

    • 10 april 2020 12:40
    @MrWhite oh het is zeker niet zo erg als "me". Maar ik vroeg 't me gewoon af.