Nieuws

Gary Oldman en Mark Hamill hebben rollen in Star Citizen

Sterrencast voor singleplayer van ruimtegame aangekondigd

Geschreven door Michel Musters op
Squadron 42, de verhaalmodus voor Star Citizen die nog in ontwikkeling is, krijgt een sterrencast met onder andere Gary Oldman (Leon, The Fifth Element, The Dark Knight) en Mark Hamill (Star Wars). Dat is vandaag tijdens een livestream op CitizenCon aangekondigd.

Naast Oldman en Hamill spelen ook Gillian Anderson (The X-Files, Hannibal), Andy Serkis (The Lord of the Rings, King Kong) en John Rhys-Davies (Indiana Jones, The Lord of the Rings) een rol.

Er werden onder andere trailers en een developer diary voor de singleplayermodus van de ruimtegame getoond.

Bron: Twitch

Dit artikel delen:

Lees meer

Gamer.nl Podcast 34: 'Virtual Reality is levensgevaarlijk!' Reload: Crackdown
8

Reacties op: Gary Oldman en Mark Hamill hebben rollen in Star Citizen

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • The Chosen One

    • 11 oktober 2015 16:31
    Niet de meeste explosieve schokkende actie maar toch een mooie stream met positieve beelden van SQ42.

    Zou ook fijn zijn om een groter plaatje te hebben (klikbaar) van de cast zodat je ook alle namen goed kunt lezen.

    Ook belangrijk om te vermelden is de Starmap; robertsspaceindustries.com/starmap
    Erg vet om te zien.

    ps. kunnen we verdorie af van dat post is considered spam? Maak account met X posts en tijd immuun daarvoor.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • ShadowX

    • 11 oktober 2015 17:56
    Hoe vet zou het zijn als ze Mark Hamill zijn oude rol als Christopher Blair zouden laten op pakken in deze game soort van Cameo rol.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Facerafter

    • 11 oktober 2015 18:59
    Waarom is het nou weer spam?
    Ik probeer een reactie te plaatsen met links naar de andere filmpjes en dan zegd ie dat het spam is?

    EDIT:
    Hier als nog de linkjes. Vervang de * met een T

    Hier nog een aantal filmpjes van CitizenCon 2015

    Squadron 42: The Morrow Tour (Singleplayer Campaign Intro)
    h*tps://www.youtube.com/watch?v=qexLUpQJPw8

    Star Citizen Alpha 2.0 Demo
    h*tps://www.youtube.com/watch?v=SrpeLpQWzTk

    Star Citizen Star Map
    h*tps://www.youtube.com/watch?v=4eAD0liNeis
    h*tps://www.robertsspaceindustries.com/starmap

    Squadron 42 - Gary Oldman Interview
    h*tps://www.youtube.com/watch?v=UTuhr_vzTEE

    Squadron 42: Facial Animation Technology
    h*tps://www.youtube.com/watch?v=G1eLecTsTSw

    Imgur Album met alle Slides van de presentatie
    h*tps://imgur.com/a/oaRNg

    Voor iedereen die geintresseert is om het een keer uit te proberen, er is nu een Free Fly week waarin je Arena Commander module gratis kan uitproberen.
    Gewoon even registreren (h*tps://www.robertsspaceindustries.com/enlist?referral=STAR-PLNK-LHK3) en dan de code 'CITCONFLIGHT2K15' hier (h*tps://www.robertsspaceindustries.com/promotions/citizencon2k15) invullen.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • ShadowX

    • 11 oktober 2015 23:53
    Plaatst de link maar dan als h**p en meld erbij * =t

    Kan het wel begrijpen dat het als spam gezien wordt, ellende is de goeden moeten onder de slechte lijden maar dat is met alles, in jou geval bedoel je het goed een ander post een ander soort link.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Teknootje

    • 11 oktober 2015 20:30
    Zag er allemaal weer zeer mooi uit. Wel benieuwd wanneer we de kleinere variant van de PU krijgen. Het zag er allemaal best stabiel uit, tegenover wat we te zien kregen op GamesCom.

    Wil onderhand met me Connstellation of Retaliator wel eens een vluchtje maken met me vrienden :)

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Hellraidermike

    • 11 oktober 2015 23:45
    De social module is daar het begin van.

    Vanuit daar wordt het eerste system gebouwd en dat gaat steeds verder.
    Het social stuk, is dus het begin al.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • N0rthstar

    • 12 oktober 2015 08:54
    Het was een mooie presentatie! Mochten er nog mensen met Starcitizen willen starten Dan kan mijn referralprogram code gebruikt worden om op je account gelijk 5000 UEC (in game currency) erbij te krijgen. :)

    Code: STAR-GQP2-PDC2

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • macc

    • 12 oktober 2015 14:08
    Jammer dat niet de beelden van Alpha 2.0 Multicrew van CitizenCon worden weergegeven in het bericht, waren minstens zo indrukwekkend. Moeten jullie zeker opzoeken.