Nieuws

Games With Gold april uitgelekt via Xbox-social media

Verwijderde posts Oostenrijkse Xbox-tak noemen Ryse en The Walking Dead

Geschreven door Jacco Peek op
In een inmiddels verwijderde Twitter- en Facebook-post heeft de Oostenrijkse tak van Xbox een afbeelding met die nieuwe Games With Gold genoemd. Op de afbeelding waren onder andere Ryse: Son of Rome en The Walking Dead Season 2 te zien.

Vermoedelijk gaat het hier dus om te vroeg geplaatste berichten van het kanaal. Ryse: Son of Rome is gedurende de hele maand gratis, terwijl vanaf 16 april tot en met 15 mei het tweede seizoen van The Walking Dead gratis is.

Voor de Xbox 360 worden Darksiders en Assassin's Creed: Revelations waarschijnlijk gratis. Beide games kregen recent een remaster, maar zullen nu dus ook backwards compatible zijn op de Xbox One.

We verwachten dat de gratis Xbox-games binnen enkele dagen worden bevestigd. Deze maand zijn Evolve en Layers of Fear nog gratis te downloaden.


Bron: NeoGaf

Dit artikel delen:

Lees meer

De beste gamedeals van de week Ubisoft werkt aan tv-serie van Assassin's Creed
21

Reacties op: Games With Gold april uitgelekt via Xbox-social media

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • DutchamZz

    • 23 maart 2017 13:06
    Ryse heb ik nog niet gespeeld dus die ga ik zeker even downloaden, de andere drie games zijn overigens ook heel leuk, mocht je ze nog niet in je bezit hebben :)

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • haastnooit

    • 23 maart 2017 13:10
    Als dit waar is dan is het echt een topmaand!

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • danieldebruin

    • 23 maart 2017 13:20
    Als PS4 bezitter ben ik jaloers op de games with gold van microsoft in vergelijking met de indie games van ps plus….

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • RavenMMG

    • 23 maart 2017 14:33
    Top , offtopic wat een verschrikkelijke site update….

    Hoe neem ik met 1 item zoveel mogelijk plaats in beslag ..

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • MonsterCrab

    • 23 maart 2017 15:30
    @ravenmmg Als je het hebt over de mobiele versie: we hebben een testje uitgevoerd voor een andere indeling. We hebben veel feedback ontvangen en gaan het sowieso weer aanpassen. :)

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • timtim96

    • 24 maart 2017 00:00
    @monstercrab ik vind de mobiele versie eigenlijk erg strak. Plaatje per artikel ziet er aantrekkelijk uit

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • nicster

    • 23 maart 2017 14:41
    wow, wat een fantastische lijst!
    AC revelations ben ik ook blij mee…heb de ezio collection maar kan gewoon niet wennen aan de nieuwe (over) belichting, speel nog liever het origineel dan..

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • timtim96

    • 24 maart 2017 00:02
    @nicster ik zit erover te denken om de Ezio collectie te kopen als ie onder de 30 euro duikt… maar het enige spel dat niet bc is, is juist dat spel waar ik hem voor zou halen: Brotherhood. Is dat het enigszins waard? Kwaliteit van AC2 en Revelations is niet beter?

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Porsche

    • 23 maart 2017 15:58
    Ryse dan ook gratis via xbox app op pc?

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • -it-

    • 23 maart 2017 16:02
    Yes! Top games

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • casualkiller

    • 23 maart 2017 16:49
    Ryse, de net aan 6 uur durende game die hier met een 4 beloond werd en wereldwijd vergruist is voor zijn repetitieve en slaapverwekkende gameplay, is inderdaad in de categorie "Top games".

    de game die crytek naar de afgrond geholpen heeft!

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Paralize

    • 23 maart 2017 18:12
    Als je maar kan zeiken op xbox he, @casualkiller? Leuke games komen eraan voor wie t nog niet heeft. Ryse is best een tof spel en ziet er goed uit. Helemaal omdat je t gratis krijgt kan je 't mooi proberen.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • casualkiller

    • 24 maart 2017 07:36
    @paralize ik zeik hier op Ryse, wat ik gewoon een hersenloze baggergame vind.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Aces-82

    • 24 maart 2017 09:49
    @casualkiller
    Ken jij die 2 oudjes van de muppetshow die op alles lopen te zeiken wat die muppets doen………

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • casualkiller

    • 24 maart 2017 11:21
    @aces-82 ja dat zijn de tofste karakters uit de hele show.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Aces-82

    • 24 maart 2017 12:22
    @casualkiller

    Probeer eens wat positiever te zijn man. Je krijgt het maar 'gratis'. Andere mensen zijn er misschien wel blij mee

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • haastnooit

    • 24 maart 2017 00:20
    @casualkiller hmm je klinkt als iemand die hier ook lang alleen maar liep te zeuren op vanalles en nog wat. Misschien familie van je?

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • The soy sauce

    • 24 maart 2017 10:54
    @casualkiller Wauw, congratz dit is de meest zure reactie v/d maand. Heb me prima vermaakt met deze game, en repetitief? Dat is zo kortzichtig. Een bal in een goal proberen te schoppen, iemand achter aan zitten en kapot schieten is ook repetitief weet je. Verder mooie line up aan games tho. Heb alleen Revelations van deze games nog niet gespeeld

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Aces-82

    • 24 maart 2017 15:10
    @the-soy-sauce

    Die Casualkiller is nu eenmaal een beetje tegen xbox.
    Maakt niet uit wat ze doen.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • timtim96

    • 24 maart 2017 00:02
    Ik blij dat ik Ryse heb laten liggen ondanks dat ik hem voor minder dan 20 euro zag liggen!