Gamers.nl interview met BumbleBeast | Gamer.nl

Na eerdere trailers deze week is er een derde trailer van No Man's Sky uitgebracht.

Onlangs kwam er een demo online van Big Scale Racing, een in Nederland ontwikkelde race-sim met radiografisch bestuurbare raceautotjes. En hier wilden we natuurlijk meer van weten. Joran trok zijn stoute schoenen aan en vuurde een aantal vragen op de makers van dit spel af. BSR is eenvoudig van opzet, hoe willen jullie de levensduur en herspeelbaarheid behouden?

"Eenvoudig van opzet" was 1 van de doelen van Big Scale Racing. De levensduur van Big Scale Racing wordt stevig verlengd door de Multiplayer optie, ook al vinden we het zelf nog steeds leuk (na 2 jaar ontwikkeltijd) om een "Quick Race" te starten. Betatesten was dus ook bepaald geen vervelende bezigheid.

Ook al is het onderwerp eenvoudig, er zit heel veel diepgang in het rijden met de auto's. Zelfs na vele uren rijden met een auto op een track blijft het uitdagend en mogelijk om je rondentijd te verbeteren. Je weet dat elke keer dat je op dezelfde bocht afrijdt, je hem beter kunt nemen of de fout kunt ingaan. Je blijft beter worden.Omdat sommige mensen de scrollbar van Gamers.nl nog niet ontdekt hebben melden we jullie hier nog even dat het hele interview is hier te lezen.
Artikel als favoriet toevoegen
Deel dit artikel

Aanbevolen voor jou