
Nieuws

intro text
World Snooker Championship 2005 is het nieuwste snookerspel van Blaze Interactive Studios. Deze ontwikkelaar was voorheen al verantwoordelijk voor de World Championship Snooker games van Codemasters, maar die uitgever zag plots geen heil meer in de snookersport. Gelukkig wist men al snel Sega als nieuwe uitgever aan zich te binden. Daar husselde men de woorden uit de titel van het spel even door elkaar en hoogde men het jaartal met eentje op. Of is er meer veranderd? Je leest het hier.
Reacties op: Gamer.nl review: World Snooker Champ. 2005
gangstah-X
mctroidburger
BillieTurf
Even naar de reviewer, ik vind het een juiste beslissing om de reviews wat korter te maken want er is inderdaad niemand opgezet met een review van 4 pagina's en 1 tot 2 blz in Word op TNR 12 lijkt me dan ook ideaal want anders komt het toch maar neer op gezaag. Wat ik me echter af vraag is of je die scenes waarbij de spelers elkaar afwisselen nog steeds kan doorspoelen met de bolletjestoets zoals in de vorige versie, want dan was volgens mij toch ideaal en snel genoeg?
Ramirez
Maar ja, kan mij voorstellen dat als je 12 bent, en nog hyper van de kleurstoffen in je limonade, dat je geen geduld hebt voor dit soort games.
antipode
lmao……Ik leef voor dit soort opmerkingen
DarkVeg
Je krijgt door dit soort spellen veel inzicht op hoe een bal zal rollen als je em vanuit een bepaalde hoek stoot en dergelijke.
Ikzelf heb taktieken die ik in een spel heb bedacht toegepast in de praktijk en het werkte als een tierelier. B)
Dex
racegames heeft niets met echt autorijden te maken,
mario heeft niets met in het echt springen te maken
sportgames hebben al helemaal niets met de realiteit te maken
rts hebben niets met "echt" oorlog voeren te maken.
rpg heeft niets met een echt leven van een echte persoon te maken…
en zo ken ik er ook wel nog een paar.
tsss….