Gamer.nl review: RoadKill (PS2) | Gamer.nl

Na eerdere trailers deze week is er een derde trailer van No Man's Sky uitgebracht.

Het succes van de Grand Theft Auto reeks heeft de concurrentie wakker geschud. Hoewel er van een echte overvloed geen sprake is, is het aantal games die zich in een volledig interactieve stad afspelen, sinds de release van GTA3 flink toegenomen. Sommigen spreken van een logische evolutie die er zonder het succes van GTA evengoed aan zat te komen en dat is bij veel titels ook wel het geval. RoadKill van Midway leent echter dermate veel uit de GTA games dat er van toeval geen sprake is.Zoals ik al zei lijkt RoadKill sterk op de Grand Theft Auto games, maar er is één significant verschil. In RoadKill is het namelijk niet mogelijk je auto te verlaten en te voet verder te gaan. Doordat je auto zelf tot de tanden bewapend is, aanvankelijk met machinegeweren maar later ook met raketwerpers, een snipergeweer en een EMP, is het ook niet echt meer nodig om te voet de strijd met anderen aan te binden. Nieuwe wapens voor je auto verkrijg je door onderdelen bij elkaar te zoeken welke door de maps verspreid liggen. Andere, secundaire wapens, tref je ook her en der aan en zijn meteen actief nadat je ze oppakt en zullen ook, na een bepaalde tijd, terug op die plaats spawnen. Lees het hele artikel hier.
Artikel als favoriet toevoegen
Deel dit artikel

Aanbevolen voor jou