Gamer.nl review: Painkiller | Gamer.nl

Na eerdere trailers deze week is er een derde trailer van No Man's Sky uitgebracht.

Er was eens een tijd dat shooters simpel waren. Je hoefde alleen maar te schieten, te schieten en nog eens te schieten. Toen kwam er een tijd dat shooters "realistisch" moesten zijn, dat een spel diepgang moest hebben. Gelukkig zijn sommige ontwikkelaars fans van het hersenloze schietgenre niet vergeten. Voor iedereen die van een lekkere portie knallen houdt is er dit jaar Painkiller verschenen. Veel pijn, veel knallen en weinig nadenken. Wij keken hoe het is om als een zombie tegen andere zombies te knokken.De graphics van Painkiller zijn heerlijk. De belichting, kleuren en schaduwen ademen een donkere en gothische sfeer uit die je maar in weinig spellen vandaag de dag ziet. Als extra bonus maakt men gebruik van de Havok 2.0 physics engine, waardoor de wereld erg interactief en realistisch overkomt. De sound mag ook niet vergeten worden. Net als in de kla ieker Blood van Monolith heeft men voor echte creepy geluiden en nummers gekozen. Zachte stemmen, gefluister en mysterieuze nummers worden door heftige rockmuziek afgewi eld zodra er monsters op je afkomen. De graphics en sound zijn zeker een van de grote pluspunten van het spel.
Artikel als favoriet toevoegen
Deel dit artikel

Aanbevolen voor jou