Gamer.nl review: Lords of Everquest | Gamer.nl

Na eerdere trailers deze week is er een derde trailer van No Man's Sky uitgebracht.

Gebaseerd op een van de meest succesvolle MMORPG games ooit, brengt Sony ons nu Lords of Everquest, een RTS ontwikkeld door oud-werknemers van New World Computing (bekend van onder andere Heroes of Might and Magic). Gezien het feit dat men zich baseert op een MMORPG met naam, lijkt het alsof Lords of Everquest wel bijna garant moet staan voor kwaliteit.

Helaas valt dit tegen, waarom, dat lees je in de review.Tijdens het spelen kun je aangeven wat voor soort gedrag de units vertonen. Zijn ze agre ief, defensief of moeten ze wat er ook gebeurd blijven staan. Dit is een bekende optie die echt standaard is. Standaard staan de units in Lord of Everquest op agre ief, wat lastig kan zijn als je een leger opbouwt. Er hoeft maar één vijand voorbij te komen en je halve leger is op stap. En wat maakt het nu zo hinderlijk bij Lord of Everquest: zodra je een unit hebt verplaatst vergeet hij zijn instelling. Als je dan vergeet het gedrag opnieuw in te stellen blijft hij agre ief. Meerdere malen ben ik een flink aantal units verloren die op eigen initiatief de vijand te lijf gingen, en daarna genadeloos werden afgeslacht. Lees het allemaal verder in de review
Artikel als favoriet toevoegen
Deel dit artikel

Aanbevolen voor jou