
Nieuws

intro text
Eerder deze week trok Gamer.nl naar Londen om daar op bezoek te gaan bij Splash Damage, de ontwikkelaar van Enemy Territory: Quake Wars. We kregen daar een uitgebreide demonstratie van deze titel, die wordt ontwikkeld in samenwerking met id Software en gebruik maakt van de Doom 3 engine. Quake Wars neemt de gameplay van Wolfenstein: Enemy Territory en zit dit over naar het Quake universum. Uitgestrekte landschappen, voertuigen, geavanceerde physics en een bikkelharde strijd tussen de Strogg en de GDF, zijn enkele van de sleutelwoorden die in deze preview behandeld zullen worden. Geniet tegelijk van de nieuwe screenshots van het spel die bij het artikel te bewonderen zijn!
Reacties op: Gamer.nl preview: Enemy Territory: Quake Wars
SgtH3nry3
Ik persoonlijk hou meer van realisme, maar soms is een arcade game wel leuk.
MelvinB
Crazy Dude
Quake 4 heb ik veel gespeeld en was vet en wordt het alleen nog maar beter met Quake Wars !!
[CyW]-=BigBear=-
Riflesmagician
niet dat mijn mislukte computer dat aan kan
gerrit233
SgtH3nry3
Er waren plannen voor een evt. Xbox360 versie maar die zijn geschrapt.
MelvinB
Vooralsnog werkt Splash Damage alleen nog maar aan een PC versie, maar consoleversies sluit men zeker niet uit. Volgens Paul Wedgwood leent het spel zich uitstekend voor bijvoorbeeld de Xbox 360, maar ligt het uiteindelijk aan Activision of die versie er komt. Wanneer de PC versie goed presteert, is de kans in ieder geval aanwezig, ook omdat de Doom 3 engine zich al bewezen heeft op dat platform.
GaMeZRuLe
De game zelf heeft een mooie setting en de mooiste graphics die ik tot nu toe heb gezien voor een multiplayer game, maar dit wordt gewoon weer zo'n game dat onwijs veel bekritiseert wordt door mensen omdat hun systeem het niet aan kan.
En met dat soort dingen ben ik blij dat de PS3 en Xbox 360 er is en nog moet komen (PS3)
anonymous
En al had je maar een mid-end systeem dan speel je het toch op low/medium detail? Op medium ziet er er ook nog redelijk uit, en stel dat de developers de mate van detail met medium als maximum hadden gesteld. Dan kon je met je mid-end PC toch zeggen dat je op max detail speelde maar dan hebben de mensen die wel een echt goed systeem hebben weer geen voordeel behalve 130 fps ipv 80. Het zou klote zijn als de mensen met een goede PC om die reden de dupe worden van de mensen met een slechter systeem.
En zo is het ook met ET:QW. Dat zal ook best op een middelmatig systeem te spelen zijn maar dan moet je wel genoegen nemen met de op dat moment middelmatige graphics die we een jaar geleden nog schitterend zouden noemen, als we ze dan hadden gezien.
EDIT
Ik zie nu dat ik wel op het verkeerde knopje heb gedrukt maar dit is dus een reactie op GaMeZRuLe
hel
klinkt leuk, maar in het midden heb je geen einde
high-end, mid-range, budget- of schijtsysteem <dat zijn voor de hand liggende termen.
Legendary
Major Winters