
Nieuws

intro text
Met het uitkomen van de demo van Crashday konden we al een voorproefje nemen van wat we kunnen verwachten in de game. Wij kregen van Atari alvast een preview versie van de game, om zo alle opties uit te proberen. Onze bevindingen met betrekking tot de Hands-on kun je hier lezen. Crashday is gestoeld op het sandbox principe. Dit houdt in dat je met deze game niet gebonden bent aan lineaire gameplay en dat je vrij bent om te gaan en te staan waar je wilt. Nu is er wel meteen een uitzondering te noemen op de regel, want één van de gametypes, de Race mode, is wel gebonden aan een aantal vaste routes. Het valt na het starten van het spel echter al gauw op dat de Race mode een relatief klein deel vormt van Crashday.
Reacties op: Gamer.nl preview: Crashday (Hands-on)
Morres
te vroeg om conclusies te trekken
zulk commentaar hebben ze jusit nodig, mail ze zou ik zeggen
Wezz6400
Don Corleone
Ik hoop dat het een sjieke spel wordt zoals ik het had verwacht
Hubert
ziet er wel aardig uit, maar de gameply sucks monkey balls.
=HellFire=
DeathClock