Nieuws
World of Warcraft: Shadowlands

Gamerechten The Lord of the Rings te koop

Onduidelijk welke precies

Geschreven door Jacco Peek op
'Een flink aantal' van de film-, merchandise-, evenement- en gamerechten van de Lord of the Rings-franchise zijn te koop.

Dat meldt Variety. Volgens het platform heeft productiebedrijf Saul Zaentz Company de ACF Investment Bank ingehuurd om het verkoopproces, dat deze week plaatsvindt, in goede banen te leiden. Naar verwachting brengt de verkoop 2 miljard dollar op.

Vermoedelijk hangt de verkoop samen met de aankomende Amazon-serie Lord of the Rings: The Rings of Power, en Warner Bros. Entertainments 'inactiviteit' wat betreft films in de franchise. 

Dat laatste bedrijf zou volgens bronnen van Variety over zowel 'gedeeltelijke rechten' van films en videogames bezitten, hoewel onduidelijk is hoe die zijn verdeeld. Zo bracht Warner Bros. in 2014 en 2017 respectievelijk Middle-earth: Shadow of Mordor en Middle-earth: Shadow of War uit. Ook annuleerde Amazon recent een Lord of the Rings-mmorpg.

Dit jaar moet Lord of the Rings: Gollum verschijnen, een actie-avonturengame van Daedalic Entertainment.

Dit artikel delen:

Lees meer

Sony toont nieuwe beelden Moss: Book 2 Fans onderzoeken mysterieuze QR-code in Splatoon 3-trailer
42

Reacties op: Gamerechten The Lord of the Rings te koop

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • avatar

    WvA

    • 10 februari 2022 16:09
    Wat doet een plaatje van World of Warcraft bij Lord of the Rings? :P Toegegeven, hij heeft wat weg van sauron.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Messtranor

    • 10 februari 2022 16:11
    @WvA facepalm… gamer.nl…

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    racerozzy

    • 10 februari 2022 20:19
    @WvA Dit is wel erg kansloos als gamewebsite een plaatje van een totaal andere game gebruiken. Je weet dus niet waar je over praat, dat past dan wel weer bij gamer.nl

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Niempie

    • 11 februari 2022 07:58
    @WvA het had net zo goed een plaatje van de film Brokeback Mountain kunnen zijn. Het doel is hetzelfde: een ring vernietigen op een berg.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Zut

    • 10 februari 2022 16:10
    Iets voor Ubisoft natuurlijk.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Ziminar

    • 10 februari 2022 16:38
    @Zut alsjeblieft niet

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Messtranor

    • 10 februari 2022 16:46
    @Zut Ik hoop dat t sarcastisch bedoeld was, zo niet, hoezo natuurlijk?

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Zut

    • 10 februari 2022 16:53
    @Messtranor Was sarcastisch, iedereen was al zo lekker bezig in het AC nieuws hieronder :p

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    coola

    • 10 februari 2022 16:53
    @Zut

    Ik weet dat je sarcastisch bent. Maar ubisoft kan daar zeker wel iets moois mee gaan neerzetten. Die aankomende Avatar en star wars game gaan ze ook iets moois neerzetten daar twijfel ik niet over dus een game in middle earth kunnen ze zekers ook wel iets intersants mee.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Messtranor

    • 10 februari 2022 18:36
    @coola Breaking news!!! Coola denkt dat Ubisoft iets goed kan.
    Serieus gast, je voelt je vast weer aangevallen, maar besef je nou zelf niet dat je gewoon bijna een cartoon character bent? Niemand neemt je serieus.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    coola

    • 10 februari 2022 18:41
    @Messtranor

    Ik weet dat ubisoft iets goeds kan hebben ze laatst nog bewezen met AC valhalla en riders republic. En die star wars game van ubisoft is op de kortor remake na de meest interessante star wars game die er aan komt juist omdat ubisoft aan het roer staat.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • 004

    • 10 februari 2022 19:16
    @Messtranor Ik weet niet wat hier aan de hand is maar beetje meer respect voor iemand als persoon mag wel. Dat je het niet met iemand eens bent hoef je nog geen persoonlijke aanval te maken.

    Ik kan nu ook beginnen over wat jou opmerking allemaal zegt over jou maar daar zit niemand op te wachten of wordt niemand beter van.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Ritch

    • 10 februari 2022 20:19
    @004 Echt he ieder zijn eigen mening toch.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Messtranor

    • 11 februari 2022 06:28
    @004 Wat het allemaal zegt over mij is dat ik iemand ben die al heel lang op deze site komt, en die Coola heeft zien afglijden van een enthousiaste AC fan (Ik ben zelfs nog verantwoordelijk geweest dat hij is uitgenodigd op de redactie om AC Origins te komen spelen) naar een soort karikatuur die iedere reden aangrijpt om de loftrompet voor Ubisoft en in t bijzonder de AC serie uit te steken.
    Het is allang niet meer aandoenlijk. Het heeft t punt bereikt waar ik twijfel tussen of t nou lachwekkend is of ronduit irritant.
    Daarbij komt dat hij bijzonder slecht tegen kritiek kan, op al die kritiek reageert met een opmerking dat hij "mag zeggen wat ie wil" (wat klopt) Maar als je op een publiek forum wat gaat zeggen, dan moet je tegen reacties kunnen, en dat kan meneer niet.

    Dus als je t hebt over respect, dat respect heeft ie gehad, ik heb m vaak genoeg zelfs verdedigd. Maar respect komt niet vanzelf, dat moet je verdienen. En Coola heeft dat allang verspeeld.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • 004

    • 11 februari 2022 18:50
    @Messtranor Ben je niet helemaal lekker in je bovenkamer ofzo? Kom is van je troon af man.

    Als je het niet met een persoon eens bent, ook al heb je gelijk dan laat je deze in zijn waarde of waan. Nogmaals, niemand schiet iets op met wat je doet. Mensen uiten ook zo indirect hun frustratie of uiten dominantie tegenover anderen. Het is een nare karaktertrek chef.

    Maar als je er gelukkiger van word moet je er lekker mee doorgaan, ik denk niet veel mensen het echter kunnen waarderen.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Liquidshake

    • 11 februari 2022 23:41
    @Messtranor volgens mij ben jij de gene die juist slecht tegen andermans reacties kan. Coola reageert nooit beledigend tegenover anderen. Dat jij zijn manier van praten irritant vindt, is jouw probleem, pannekoek

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Carnitez

    • 11 februari 2022 09:20
    @004 you must be new here ;)
    Iedereen die hier al een tijd is weet dat @coola de grootste Ubi fanboy is en alles wat ze doen goed praat of op hemelt.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • 004

    • 11 februari 2022 18:53
    @Carnitez Dat iemand in jou ogen een onrealistisch beeld heeft van iets daar kun je een gesprek over voeren. Als jullie het oneens blijven dan is daar niks mis mee alleen dan hoef je nog niet de ander de grond in te trappen. Wat is dit voor bizar gedrag voor volwassenen hier. Net zoals op de kleuter of basisschool lekker frustraties uiten op anderen.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Messtranor

    • 12 februari 2022 00:51
    @004 Je kan met Coola geen normaal gesprek voeren. Nogmaals dat is al geprobeerd. Je komt net kijken en denkt je even in een verhaal te mengen wat al jaren speelt.
    Zoals ik al zei, mensen hebben t hier over respect. Respect komt niet vanzelf, dat moet je verdienen en je kan t ook weer kwijtraken. Ik heb coola enorm lang met respect behandeld, heb zelfs de voorzet gegeven dat ie op de redactie van gamer.nl is uitgenodigd om AC origins te spelen.
    Zoals ik hieronder ook al tegen iemand anders zeg, je komt net kijken en kent de voorgeschiedenis niet.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • 004

    • 13 februari 2022 15:08
    @Messtranor Ik kom al zo 15 of 20 jaar op gamer.nl. Om eerlijk te zijn geen idee hoelang precies maar lang genoeg. Je probeert nu kleinerend naar mij te doen om mijn woorden en mening minder belangrijk te maken, ook een niet zo fijne karaktertrek.