Nieuws

Gameplaybeelden van consoleversie The Elder Scrolls Online

Verschijnt op 9 juni

Geschreven door Michel Musters op
Bethesda heeft een trailer uitgebracht van de consoleversie van The Elder Scrolls Online. De game verschijnt op 9 juni op Xbox One en PlayStation 4.

Dit artikel delen:

Lees meer

Documentaire over Hotline Miami verschenen Nintendo brengt in periode tot april 2017 vijf mobiele games uit
12

Reacties op: Gameplaybeelden van consoleversie The Elder Scrolls Online

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • Erwintjuh

    • 8 mei 2015 11:04
    dit leek nou niet echt console gameplay specifiek te zijn, helaas

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Mindscanner

    • 8 mei 2015 13:34
    Gelijk heb je!
    Kon evengoed in de titel staan android versie :p

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • haastnooit

    • 8 mei 2015 11:55
    Zijn er mensen hier die dit spelen? Ik ben best benieuwd naar hoe de game er op dit mment voor staat en of de SP ervaring ook een beetje leuk is. Misschien een beetje vreemd voor een MMO, maar ik wil niet altijd afhankelijk willen zijn van andere spelers die elke keer afhaken of moeten leuren om mensen mee te krijgen. Dat vond ik bij WoW ook erg irritant. op een gegeven moment.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Vovelic

    • 8 mei 2015 16:39
    Ik speel de game sinds het abonnement vervallen is. Ik heb de game eigenlijk alleen maar Solo gespeeld en dat is gewoon goed te doen (ik hou er zelf ook niet van om afhankelijk te zijn van andere spelers)

    Mijn enige minpunten zijn dat je pas bij lvl 50 kan reizen naar andere gebieden in Tamriel, in het begin heb je alleen de keuze uit 3 eilanden terwijl ik juist dacht van yes ik kan heel Tamriel zien!

    Verder komt het bij mij best weleens voor dat ik afentoe even moet grinden om een hoger level te bereiken omdat ik alleen quests voor hogere levels tegenkom. Maar goed niet iedereen vind het erg om te grinden.

    Wel moet ik tot slot eerlijk zeggen dat ik sinds een paar weken weer gewoon teruggekeerd ben naar Guild Wars 2.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Edwin1984

    • 8 mei 2015 17:52
    Ik speel het spel sinds de Beta en als solo speler kan ik je het prima aanraden. Met mensen spelen is een optie en is niet verplicht. Er zit in ieder geval meer dan genoeg content in om je maanden mee te vermaken.

    Mocht je toch wat meer 'MMO' zoeken kun je altijd met andere spelers dungons in etc.
    Als je een beetje goed zoekt op het net vind je voor 2 a 3 tientjes al een key.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Arrahant

    • 9 mei 2015 14:10
    Als je de game zoveel mogelijk als SP wilt ervaren kun je beter niet tijdens de launch spelen. Dan sta je met 15 man te wachten totdat de queen spider respawned, bij wijze van spreken.

    Als mmo - als multiplayer ervaring - vond ik ESO op de PC de slechtste mmo die ik ooit gespeeld heb. Ik vond het zo verschrikkelijk dat als je samen met iemand aan het questen bent iedere speler bij de meeste quests voor zichzelf alle objectives moet clearen. Als je dus een objective hebt waarbij je een item 5 keer moet oppakken, moet iedere speler in de party dat item 5 keer oppakken. Bizarre designkeuze!! Echt een belabberde co-op ervaring.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • MrTomatoBalls

    • 8 mei 2015 13:03
    Beetje een slechte timing qua release window, op 9 juni speel ik nog volop The Witcher 3!

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Ries

    • 8 mei 2015 18:08
    Heb deze titel altijd in mijn achterhoofd gehouden. Erg interessant voor mij als ex-WoW speler. Ziet er goed en sfeervol uit in ieder geval.
    check dit filmpje op Youtube van een dungeon op ps4 (First PS4 Dungeon on ESO)

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • ShadowX

    • 8 mei 2015 22:26
    Welk filmpje ?, was er wel benieuwd naar.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Ries

    • 9 mei 2015 17:14
    Ik mag geen youtube links plaatsen, wordt als spam gezien.
    Als je op Youtube " First PS4 Dungeon on ESO" intikt vind je het filmpje vanzelf ;)

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • ShadowX

    • 8 mei 2015 22:24
    Misschien ooit halen, WoW als MMO ben ik nu wel zat hoewel ik wel elke keer de nieuwe expansion daarvan koop maar een nieuwe MMO oftewel de elder scrolls voor samen met me vrouwtje te spelen lijkt me een leuke toevoeging.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • revanius

    • 10 mei 2015 12:29
    Heb dit spel sinds release gespeeld, en het kan niet geclassificeerd worden als mmo, ja er zijn andere spelers maar zelfs in een party heb je het gevoel dat je voor jezelf bezig bent. dikke teleurstelling