Nieuws

Gameplaybeelden Life is Strange: Before the Storm onthuld

Op bezoek bij Chloe en David

Geschreven door Bart Vermeulen op
Het Life is Strange-kanaal op YouTube heeft een gameplaytrailer gepubliceerd van Life is Strange: Before the Storm.

De trailer toont het hoofdpersonage Chloe die wakker wordt in haar kamer. Vervolgens verkent ze haar kamer en de rest van het huis en krijgen kijkers een beeld van de mogelijke acties en interacties met de objecten in de game. De tweede helft van de trailer toont scènes met Chloe en David Madsen, een ander terugkerend personage in de spelreeks.

Before the Storm is een prequel van de game Life is Strange, die in 2014 uitgebracht is, en speelt zich drie jaar voor het verhaal van die game af. Before the Storm doet het tijdreissysteem uit de eerste game van de hand in ruil voor het nieuwe Backtalk-systeem. De speler krijgt hiermee bepaalde keuzes tijdens conversaties die zowel positieve als negatieve effecten kunnen hebben.

Life is Strange: Before the Storm wordt niet ontwikkeld door Dontnod Entertainment, maar door Deck Nine Games, de ontwikkelaar van onder anderen Ratchet: Gladiator.

De game is opgedeeld in drie episodes. Episode 1: Awake is beschikbaar vanaf 31 augustus op PS4, Xbox One en pc. De andere episodes zullen later verschijnen waarvan een specifieke releasedatum nog niet bekend is. Bekijk hieronder de trailer.

Dit artikel delen:

Lees meer

Live om 20:00: PlayerUnknown's Battlegrounds Q.U.B.E 2-teaser uitgebracht door Toxic Games
12

Reacties op: Gameplaybeelden Life is Strange: Before the Storm onthuld

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • EINDBAA5

    • 3 augustus 2017 17:35
    Deze game ga ik zeker weten kopen. Die eerste chapters waren ernstig goed.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • rpenning

    • 3 augustus 2017 21:16
    Ik ga de beelden niet eens kijken, als deze game dezelfde sfeer heeft als de vorige is het een insta buy voor mij.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • nicster

    • 3 augustus 2017 21:35
    hoef ik niet te kijken, liever niet zelfs. Erg blij verrast door deel 1, deze durf ik blind aan te schaffen!

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Mr. Harrow

    • 3 augustus 2017 21:45
    Dit ga ik ook niet kijken. Wordt vast weer heel goed. Weet iemand of er ook een fysieke uitgave komt, of wordt dit alleen digitaal?

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Xymie

    • 4 augustus 2017 08:18
    Ben benieuwd. De gameplay was in het eerste deel al niet echt goed, alleen die gimmick dat je met de tijd kon spelen dat perfect aansloot op het verhaal heeft het voor mij een van de beste games ever gemaakt.

    In deze heeft Chloe geen "superpower" en is het 100% verhaal. Hierdoor en dat de schrijvers van het origineel alleen toezicht houden waar ze het verhaal en development aan Deck Nine overlaten maakt me wel een beetje sceptisch.

    Daarnaast begreep ik dat Life is Strange 2 ook in ontwikkeling is bij Dontnod door de orginele schrijvers. Daar ligt nu alleen de focus om Vampyr de winkel in te krijgen.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Apetjoek

    • 4 augustus 2017 08:29
    Die stem klopt niet, of ik ben gek aan het worden…

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • GoRightAhead

    • 4 augustus 2017 09:50
    @apetjoek nee je hebt gelijk er is een nieuwe stem actrice gekomen. De reden is in de Gamer podcast genoemd maar ontschiet mij momenteel.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Mr. Harrow

    • 4 augustus 2017 10:16
    @gorightahead
    Volgens mij heeft de originele stemactrice problemen met haar stem en moest er een andere komen, maar blijft ze wel betrokken bij het inspreken dmv het geven van tips.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • rpenning

    • 4 augustus 2017 12:40
    @mr-harrow jammerdat er dan een andere stem actrice is maa goed we hebben er vertrouwen in

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • ErikNus

    • 4 augustus 2017 13:21
    @gorightahead de orginele actroce, Ashley Burch, doet mee aan de staking van de acteursbond, waarmee ze betere werkomstandigheden en eerlijkere betalingen eisen voor stemacteurs. De ontwikkelaar heeft daarna gekozen voor een actrice die geen lid is van die bond.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Mr. Harrow

    • 4 augustus 2017 14:20
    @eriknus
    Was er niet ook niet iets met haar stem? Dacht dat ik dat een keer in een artikel gelezen had? Of verwar ik het met een andere game?

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Edwin1984

    • 4 augustus 2017 17:29
    Andere ontwikkelaars… Nog even de kat uit de boom kijken zeg maar. Hoop wel weer op een juweeltje!