Nieuws

Game of the Year-editie van Cyberpunk 2077 verschijnt in 2023

Productie van vervolg zal daarna pas echt van start gaan

Geschreven door Michel Musters op
Een Game of the Year-editie van Cyberpunk 2077 moet in de loop van volgend jaar uitkomen.

Dat heeft Adam Kicinski van CD Projekt Red in een gesprek met investeerders gemeld, zo bericht Insider Gaming. Eerst moet er nog een "substantiële" update uitkomen, alsmede de uitbreiding Phantom Liberty. Deze content wordt logischerwijs in de nieuwe editie van de game meegenomen.

"Dat is hoe het werkt - zo deden we het ook met The Witcher 3, nadat beide uitbreidingen uit waren gekomen. Sindsdien is de game als Game of the Year-editie verkrijgbaar. Je kunt in dit geval hetzelfde verwachten."

Daarna is CD Projekt Red van plan om te stoppen met het ontwikkelen van content voor de game. De volledige ontwikkeling van het eerder aangekondigde vervolg op Cyberpunk 2077 gaat daarna pas echt van start.

Dit artikel delen:

Lees meer

Review: Jbl Quantum 910 Wireless-gameheadset John Wick-schrijver werkt aan verfilming van Sifu
26

Reacties op: Game of the Year-editie van Cyberpunk 2077 verschijnt in 2023

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • avatar

    Riyakuya

    • 3 december 2022 13:14
    Game of the year..? Ik kan me niet herinneren dat Cyberpunk dat ooit is geweest door alle problemen er omheen.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    poklaan

    • 3 december 2022 14:52
    @Riyakuya
    Zal vast wel ergens 1 of ander nietszeggend websitetje zijn die Cyberpunk gewoon als GOTY heeft uitgeroepen.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • ToMaX99

    • 3 december 2022 19:59
    @poklaan hahaha maybe, maar een link had ik graag gezien.

    GotY is natuurlijk niet beschermd. En ja… Negatief gezien was dat de game van het jaar.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Keesje_NLNL

    • 4 december 2022 05:29
    @Riyakuya Als je een beetje rondgoogled kan je er zo achter komen dat Cyberpunk 2077 uiteindelijk 25 miljoen keer is verkocht in het eerste jaar. Financieel is dat een gigantisch succes met een omzet van iets minder dan 1,5 miljard euro (60x25), ja..

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Riyakuya

    • 4 december 2022 07:23
    @Keesje_NLNL dat zijn inderdaad aardige cijfers!

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • CertifiedLoverBoy

    • 3 december 2022 15:38
    Is dit spel uberhaupt al speelbaar?

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    hulstpower

    • 3 december 2022 16:54
    @CertifiedLoverBoy ja al lang, en was op stadia, xbox one x en series en pc gewoon goed speelbaar. De ps4 en xbox one waren drama. En omdat ps5 op ps4 versie draaide was die ook lange tijd drama.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • ToMaX99

    • 3 december 2022 20:00
    @hulstpower draaide dit wel goed op de xbox one X ondanks de CPU??

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    hulstpower

    • 3 december 2022 20:27
    @ToMaX99 ja heb de game toen prima kunnen spelen.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Remco1988

    • 3 december 2022 23:56
    @ToMaX99 Xbox One x? Die ken ik niet

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Ziminar

    • 4 december 2022 09:26
    @Remco1988 die bestaat toch echt

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Remco1988

    • 17 januari 2023 09:52
    @Ziminar is Xbox Series x

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Messtranor

    • 3 december 2022 23:05
    @hulstpower de xbox versie was ook nog gewoon de one versie hoor. Maae omdat xbox een betere backwards compatibility heeft draaide hij minder slecht dan op de ps4/5. Met de nadruk op "minder slecht".
    Ik zou dat zeker nog niet als "goed" bestempelen.
    De console versies lopen pas echt goed sinds na de volle current gen upgrade.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    hulstpower

    • 4 december 2022 11:11
    @Messtranor xbox series liep of de one x versie, deze verse draaide beter dan de ps4 versie en de xbox one had hier door ook extra veel last omdat de one x dus ook meer npc had en deze de software niet aankon. De one x liep gewoon stabiel 30 fps.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Messtranor

    • 4 december 2022 20:13
    @hulstpower lees effe wat ik zeg. Ik geef je gelijk in dat de xbox versie beter liep. Maar dat is niet gelijk goed. Meer "minder slecht"

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    hulstpower

    • 4 december 2022 21:10
    @Messtranor ik had op one x en series x weinig last van. Heb de game ook helemaal uitgespeeld. Had game later uitgebracht mogen worden ja maar na 1 van de eerste updates voor xbox one x was het meer dan prima speelbaar en had het ook geen last vn game breaking bugs. Maar dit was mijn ervaring.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Messtranor

    • 4 december 2022 23:24
    @hulstpower Nogmaals "prima speelbaar" is wat anders dan een goede release. Hij was zeker beter dan de ps4 release. en ja je kon m spelen, maar dat kon met de ps4 pro versie ook na een paar patches. Maar de game werd pas echt GOED speelbaar toen de current gen versies kwamen.
    Feit blijft dat de last gen gewoon overgeslagen had moeten worden. Zowel PS4 als Xbox one.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    hulstpower

    • 5 december 2022 07:30
    @Messtranor als ik op me one x geen game breaking bugs heb gehad en hij draait 1800p en ik krijg 30 fps vind ik dat het gewoon speelbaar is. Zoals ik al zei heb de game helemaal uitgespeeld al voordat de current gen versie kwam. De game was ver voor die tijd speelbaar zowel op series als one x. Op launch Day was het heel wat anders maar dat zei ik niet. Vraag heb je de game wel gespeeld op one x of pas op current gen?

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Messtranor

    • 5 december 2022 10:12
    @hulstpower ik heb m gespeeld op ps4 pro en ps5, maar wel gezien bij een vriend op one x

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    hulstpower

    • 5 december 2022 10:18
    @Messtranor misschien ben jij kritischer dan ik, dacht uit me hoofd one x had een 30 fps mode en een 60 fps mode, dit had ps niet volgens mij. Ik heb me echt vermaakt met de game na de eerste update op one x.