Nieuws
Game Gear Micro

Game Gear Micro onthuld

Vier verschillende versies met elk vier games

Geschreven door Michel Musters op
Sega heeft de Game Gear Micro onthuld - vier verschillende miniversies van de handheld met daarop diverse klassieke games.

Elke variant heeft andere games om te spelen. De zwarte versie bevat Out Run, Royal Stone, Sonic the Hedgehog en Puyo Pury Tsu, de blauwe versie heeft Gunstar Heroes, Baku Baku Animal, Sylvan Tale en Sonic & Tales, de gele versie Shining Force, Shining Force 2, Shining Force: Final Conflict en Nazo Puyo: Arle no Roux, en de rode versie heeft Columns, The G.G. Shinobi, Megami Tensei Gaiden: Last Bible en Megami Tensei Gaiden: Last Bible Special.

De miniversies van de handheld uit de jaren '90 verschenen op 6 oktober in Japan. en kosten omgerekend 40,90 euro per stuk. Een Westerse release is vooralsnog niet aangekondigd. Vorige week hintte een redacteur van het Japanse tijdschrift Famitsu al naar een grote aankondiging rondom Sega.

Dit artikel delen:

Lees meer

Cyberpunk 2077-evenement uitgesteld naar 25 juni Pokémon Sword en Shield: Isle of Armor-dlc komt 17 juni uit
20

Reacties op: Game Gear Micro onthuld

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • avatar

    Exalian-1

    • 3 juni 2020 09:24
    Is dit het grote nieuws van Sega??
    Wie wilt dit nou??? 40euro per uniy met maar 4 games? Zooooo klein dat het amper te zien en te bespelen is?
    Next!

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    El Ninjo

    • 3 juni 2020 09:26
    DIT is de grote aankondiging?! Welke volgens dhr. Nishikawa net zo revolutionair zou zijn als de aankondiging van de PS5?

    Hahahaha, staat die kerel tegenwoordig op de loonlijst van Sega?

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • -it-

    • 3 juni 2020 10:20
    @El Ninjo Nouja, van dit apparaat weten we tenminste hoe het eruit ziet en wat voor games ervoor komen. Kun je van de ps5 niet zeggen ;)

    Wel extreem slecht dit, het scherm is zo klein dat je niks ziet zonder erboven te hangen met je ogen.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    El Ninjo

    • 3 juni 2020 12:18
    @-it- True, Maar dit is in de verste verte niet iets wat 'opschudding gaat veroorzaken in de gameindustrie' toch?

    De mini versies van de verschillende consoles waren het verzamelen misschien nog waard maar dit is gewoon een kind met een waterhoofd; te klein (al helemaal voor de westerse markt), maar 4 games per unit en te duur.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    hulstpower

    • 3 juni 2020 12:21
    @El Ninjo bericht zou toch 4 juni komen dus misschien afwachten tot het 4 juni is in japan.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • dakoota

    • 3 juni 2020 10:17
    pfffffff… is dit alles?????? ik val in slaap

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    StormFox

    • 3 juni 2020 10:19
    Ik had iets cools gehoopt, maar dit valt vies tegen.
    Toch maar een Retroid Pocket of RG350 bestellen

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    melody

    • 3 juni 2020 11:47
    Als de oude game cartridges er nog op zouden kunnen spelen zou ik hem wel willen. Heb nog een gamegear liggen met slecht werkende speaker. Maar 4 stokoude games voor 40 euro is bizar

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    kleinekoosjer

    • 3 juni 2020 12:08
    Dit is redelijk kansloos. Had makkelijk 1 versie kunnen zijn, met veel meer games.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Helios

    • 3 juni 2020 12:19
    Last bible?? Nooit van gehoord, maar klinkt als een bizarre en potentieel omstreden retrogame ;).

    Daarnaast eens met de rest. Die prijs kan echt niet. Voor 10 a 15 euri zou het nog kunnen werken als excentriek hebbedingetje dat sommigen zouden gaan sparen. Maar voor deze prijs: no way.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Baroness

    • 3 juni 2020 14:02
    Ik vond de film al slecht en nu komen ze ook nog eens met deze mini micro aanzetten nee Sega dit vind ik helemaal niks..

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    hulstpower

    • 3 juni 2020 14:30
    @Baroness maar sonic heeft super goed gedaan bij kinderen. En dat is het een kinder film en er komt een deel 2. Moest hem zien met me zoon van 7 en vond het een bout film maar me zoontje vond hem geweldig.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Baroness

    • 3 juni 2020 15:13
    @hulstpower Ja ik weet het maar ze hadden veel beter een middenweg kunnen kiezen dat het leuk is voor beide partijen, kinderen en de oudere (gamer) generatie. Dan was het nog win win geweest in mijn beleving..

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    hulstpower

    • 3 juni 2020 15:21
    @Baroness misschien in deel 2 wat die komt.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    erico

    • 3 juni 2020 14:26
    Leuk voor bij je Happy Meal.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Baroness

    • 3 juni 2020 15:18
    10 euro per stuk dan had ik ze alle 4 gelijk gekocht puur voor de verzameling en waarschijnlijk nooit uit het doosje gehaald…

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • dakoota

    • 3 juni 2020 20:04
    UPDATE: The Sega announcement appears to have leaked ahead of time. After surprising the world with the Game Gear Micro mini handhelds, Sega is also said to be working on new "Fog Gaming" technology. It's unclear exactly what this entails, but Sega will reportedly use arcades in Japan as the technical backbone.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    erico

    • 3 juni 2020 20:18
    @dakoota Fog Gaming, een laag hangende Cloud gaming tech?

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • dakoota

    • 3 juni 2020 21:01
    Haha.. geen idee

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • dakoota

    • 4 juni 2020 17:37
    kan iemand mij uitleggen wat nu de grote Sega aankondiging was op 4 juni 2020.
    In Tokyo is het inmiddels 5 juni (oftewel 00.36 uur)….