"We dachten dat [Microsoft] wel iets zou veranderen, omdat we vonden dat de [regels] onverantwoord waren. We begrijpen dat dit nu de regels zijn, maar het is zo'n ramp dat er iets moet veranderen", zegt Newell. De Xbox 360-versie van Team Fortress 2 kwam vanwege deze regels [qua beschikbare content] achter te liggen op de PC-versie van het spel.
PlayStation 3
Newell zegt op het punt van de distributiefrequentie blij te zijn met de PlayStation 3. "Dat is waarom we heel blij zijn met de huidige situatie met de PlayStation 3. We lossen het nu op een manier op die werkt voor onze consumenten, in plaats te wachten op iets dat hier verandering in brengt en het dan pas aan te pakken, aldus Newell.
Reacties op: Gabe Newell: 'Regels DLC op Xbox 360 een ramp'
Vichan
ImaginedBug
babbaloerie
Campeador
inactief_Menzzo
Thom430
Belachelijk dat ze daar een prijskaartje aan hangen, dan vraagt M$ geld voor iets van in dit geval Valve.
Kan Valve ze dan niet gewoon aanklagen ofzo?
Exxtince
HL1 kwam in 1998 uit en in 2002/2003 was er al gameplay gelekt en een veredelde beta van HL2 te vinden op t net.
Uiteindelijk na lang lang wachten (wat herriner ik mij dat goed zeg) kwam die dan toch eindelijk eind 2004 in de winkel te liggen.
Nu opnieuw 6 jaar later zou HL3 dus al praktisch af 'moeten' zijn (of EP3) echter reken daar maar niet op. Ik denk 2011 of 2012, Valve released 1 groot project p/jaar; dit jaar word het portal 2.
Maar i dont care, top ontwikkelaar/uitgever. Ze nemen gewoon rustig hun tijd..geen IW achtigenoobdeadlines die ten koste van de kwaliteit gaan.
Gewoon; When its done.
wesszzel
Martijn_N
LotLP
SuperDre
D4rKy28
Johnnnyboy15nl
Johnnnyboy15nl
Johnnnyboy15nl
Johnnnyboy15nl
Johnnnyboy15nl
Vichan
Campeador
En hun kritiek tegenover Sony was gebaseerd op de architectuur van de PS3 en stond los van DLC-beleid.
The Excepted