Ga waar John Mullins ging in Soldier of Fortune 2 | Gamer.nl

Na eerdere trailers deze week is er een derde trailer van No Man's Sky uitgebracht.

In tegenstelling tot Soldier of Fortune zal deel 2 veel open locaties bevatten die rechtstreeks uit de "echte" wereld komen. Om alles zo realistisch mogelijk er uit te laten zien hebben de jongens van Raven Software veel info uit boeken, foto's en online onderzoek gehaald, maar de grootste bron van informatie was toch wel John Mullins, de ultieme huurling. John was ook bij de ontwikkeling van deel 1 betrokken en stelt weer zijn kennis ter beschikking voor deel 2. Alle locaties waar je komt in SoF2 zijn plekken waar Johnny ook is geweest. Je stapt dus virtueel in de voetstappen van John.MGON: How has the level of AI intelligence increased since the original game? Are they smarter, harder to detect etc?

Kenn: The AI in Soldier of Fortune 2 is vastly improved in every way from the original game’s AI. Enemies are smarter, better coordinated and independently function without the a istance of the scripting that was often nece ary in the original SOF.

They work in fire teams, set off alarms, rappel down ropes, vault over architecture and half walls, look for blood trails, footprints and bodies and a host of other things SOF’s AI was not really capable of. The LICH AI toolbox is one of the cooler features in Soldier 2. Volgens Kenn Hoekstra zal Soldier of Fortune 2 zich goed staande weten te houden tegen andere FPS games die dit jaar uitkomen. Het spel bevat namelijk een random mi ie generator die de levensduur van het spel enorm verlengd. Daarnaast zullen fans van deel 1 omver geblazen worden door deel 2, dat nog meer actie, spanning en avontuur biedt.
Artikel als favoriet toevoegen
Deel dit artikel

Aanbevolen voor jou