Nieuws
Grand Theft Auto: The Trilogy - The Definitive Edition

Fysieke versie Grand Theft Auto: The Trilogy verschijnt later

Nieuwe patch voor de game uitgebracht

Geschreven door Michel Musters op
De fysieke editie van Grand Theft Auto: The Trilogy - The Definitive Edition is uitgesteld.

Dat heeft Rockstar laten weten. De fysieke editie zou eigenlijk op 6 december uitkomen, maar verschijnt nu op 17 december op PlayStation en Xbox en pas in 2022 op Nintendo Switch. 

Rockstar heeft daarnaast patch 1.03 voor de digitale editie van de game uitgebracht. Daarmee zijn, zoals uit de patch notes blijkt, meer dan honderd bugs en andere problemen opgelost. 

Op release werd de heruitgave van de trilogie geplaagd door problemen, met kritiek van recensenten en spelers tot gevolg. Rockstar bracht eerder al een patch uit om problemen op te lossen en bood zijn verontschuldigingen aan voor de staat van het spel.

De collectie scoorde een 4 op Gamer.nl: "Twee decennia lang stonden de drie GTA-games uit het PlayStation 2-tijdperk symbool voor de opkomst van het openwereldgenre. Hun grensverleggende vrijheid en tijdloze muziek gaven ons herinneringen voor het leven. Nu staan deze historische games in één klap symbool voor wat een remaster absoluut niet moet doen."

Dit artikel delen:

Lees meer

December op Gamer.nl: de Top 100 van 2022 en meer Geralt en Yennefer in trailer van tweede The Witcher-seizoen
8

Reacties op: Fysieke versie Grand Theft Auto: The Trilogy verschijnt later

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • avatar

    StormFox

    • 1 december 2021 12:05
    Leuk voor in de 5 euro budgetbak

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Messtranor

    • 1 december 2021 15:48
    @StormFox voor 5 euro kan je ook de oude versies kopen. Die zijn beter.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    StormFox

    • 1 december 2021 16:38
    @Messtranor dat ook nog en met de gratis mods ziet het er allemaal beter uit.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    coola

    • 1 december 2021 16:54
    @StormFox

    Leuk voor in de ps plus. 5 euro is veel geld voor een misbaksel als dit. Gta 3, vice city en San Andreas zijn mijn middelbare school leven en rockstar heeft dat in een klap totaal los geslagen.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Mr_joystick88

    • 1 december 2021 17:55
    Ik laat deze game niet mn fantastische ervaring die ik vroeger had op de middelbare school verpesten door zo'n cashgrab remaster als deze…. ik laat em ook ver links liggen

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    DarkraverX

    • 1 december 2021 21:10
    Had hem in pre order staan maar LOL ik wacht nu wel op het eind resultaat als dat er ooit gaat komen.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    TommyVercetti

    • 1 december 2021 22:05
    Wat een aanstellerij er zijn al mods uitgebracht voor de nieuwe trilogie, het is gewoon goed jullie verwachten een totale remake maar dat is nooit beloofd.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    warcryptic

    • 2 december 2021 13:18
    @TommyVercetti
    Je denkt voor andere in te kunnen vullen wat ze verwachten, daar gaat het fout.
    Er zullen vast wel mensen zijn die een complete remake hadden verwacht, maar ik denk niet dat dit de meerderheid is.

    Ik zou je in ieder geval uitleggen waarom ik deze versie weiger voor nu:
    1. De technische falen.
    2. De grafische aanpassingen maken alle gezichten en andere zaken enorm lelijk als ik er naar kijk.

    Ze zijn punt 1. aan het aanpassen met patches, dat is opsich al iets.
    Als ze nou ook wat aanpassingen maken aan de grafische kant dan ben begin ik er aan te denken deze te kopen, zelfs op volle prijs. Maar ik heb hier ook geen haast mee dus daarom wacht ik geduldig af.