Nieuws
Full Throttle Remastered

Full Throttle Remastered komt op 18 april

Reserveren en PS Plus leveren korting op

Geschreven door Michel Musters op
Tim Schafer's remaster van de klassieke point & click adventure Full Throttle verschijnt op 18 april voor pc, PlayStation 4 en Vita.
De game kost 14,99 euro. Door de game te reserveren op GOG.com ontvangen spelers korting en kost de game nog maar 11,99 euro. Ook PlayStation Plus-leden betalen dat bedrag.


Full Throttle Remastered bevat compleet nieuwe met de hand getekende art, geremasterd geluid en een verbeterde interface. Net als met de andere remasters van Schafer's adventuregames kunnen spelers op elk moment schakelen tussen de oude en nieuwe versie van de game.

Dit artikel delen:

Lees meer

Housemarque's Nex Machina ook naar Steam Multiplayer Mass Effect: Andromeda uitgebreid getoond
9

Reacties op: Full Throttle Remastered komt op 18 april

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • Jumpman

    • 15 maart 2017 09:09
    Oh dit is echt awesome. Heb deze game vroeger zo ontzettend vaak gespeeld. Een van de leukste pc games uit mijn jeugd. En een van de weinige pc games die ik bewaard heb. Ga deze zeker opnieuw halen als die beschikbaar komt.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • TheDeeGee

    • 15 maart 2017 09:31
    I will certainly put my lips on that!

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Apollo72

    • 15 maart 2017 09:32
    Yes! Eindelijk!
    Take my money!

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • haastnooit

    • 15 maart 2017 10:44
    Bunnies!

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • TheRussian

    • 15 maart 2017 12:21
    Grote kolere zooi, weer niet fysiek.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Jumpman

    • 15 maart 2017 16:40
    @TheRussian baal ik ook van maar snap t wel als ze daarmee de prijs laag kunnen houden. Berijken ze meer mensen mee gok ik.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • obi-twan kenobi

    • 15 maart 2017 12:21
    Een van mijn favoriete games ooit en ook een van de beste game intros ooit. Zin om hem voor de zoveelste keer uit te spelen, zeker met de verbeterde graphics en audio.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • clausbmf

    • 17 maart 2017 19:11
    @obi-twan kenobi ja man. Meest geniale adventures naast monkey island.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • obi-twan kenobi

    • 20 maart 2017 12:16
    @clausbmf
    De Monkey Island reeks hoort ook tot mijn favoriete adventure games en natuurlijk Grim Fandango niet te vergeten. Een wat minder bekende adventure game die ook hoog op mijn best of lijst staat is Toonstruck. Wat zou ik daar ook graag een remake of remaster van zien of een vervolg.