Freelancer ontwikkeling schiet al aardig op | Gamer.nl

Na eerdere trailers deze week is er een derde trailer van No Man's Sky uitgebracht.

Het is al enige tijd stil geweest rondom deze space simulator, maar deze stilte wordt eindelijk onderbroken door 3 nieuwe screenshots en wat informatie op Voodoo Extreme. Hierin kunnen we lezen dat het goed gaat met de ontwikkeling van het spel en dat er al veel veranderd is sinds de versie die op de E3 te zien was.

Zo is het verhaal nu helemaal klaar, en binnenkort worden de filmpjes opgenomen. Daarnaast is de layout van het hele virtuele universum nu vastgelegd en zijn de systemen binnen dit universum aan elkaar gekoppeld via jump gates.

De ontwikkeling aan de Artificial Intelligence en het combat systeem verlopen ook goed en de laatste karakters en animaties zijn bijna klaar.Whoa! It's been awhile since we've had an official update from Digital Anvil about Freelancer, the project that former Origin bad-boy Chris Roberts started before that whole "Wing Commander" movie fiasco. Geez, talk about a stinker... Anyhow, Freelancer is loosely based off of the Privateer game that Origin made way back when, which is still one of my all time favorites. It combined merc. combat mi ions with hauling cargo (smuggling too) and was for me, a really memorable gaming experience. Well, Freelancer is a lot like Privateer but on a much grander scale, plus of course comes with modern 3D graphics and all that jazz. Today, we have three brand new screen shots of the game, plus an update from Digital Anvil's Jorg Neumann on the game.

Toch zullen we nog even tot 2002 moeten wachten op deze game. Voorlopig zullen we het dan ook met de drie bovenstaande, nieuwe screenshots moeten doen.
Artikel als favoriet toevoegen
Deel dit artikel

Aanbevolen voor jou