Nieuws
PlayStation 5

High-res foto van horizontaal liggende PlayStation 5-consoles opgedoken

Zo ziet de console er liggend in je tv-kast uit

Geschreven door Michel Musters op
Op Amazon is een officiële foto van twee horizontaal liggende PlayStation 5-consoles opgedoken.

De foto werd gevonden door Reddit-gebruiker u/socialcommunicator. Eerder werd al een afbeelding gedeeld van een liggende PS5, maar nu zien we beide edities van de console horizontaal georiënteerd. Op de foto is bovendien te zien dat beide versies van de console op een standaard liggen.

Sony brengt twee versies van de PlayStation 5 uit - eentje met diskdrive en eentje zonder. Met laatstgenoemde versie van de console kunnen alleen games gedownload worden. Het is nog niet bekend of de consoles in prijs verschillen, al lijkt dat waarschijnlijk. Een algemene prijs is nog niet bekend. Een precieze releasedatum ook niet - de PlayStation 5 moet eind dit jaar verkrijgbaar zijn.

PlayStation 5

Dit artikel delen:

Lees meer

PS5-game Bugsnax is geïnspireerd door Ape Escape Assassin's Creed Origins dit weekend gratis speelbaar op pc
18

Reacties op: High-res foto van horizontaal liggende PlayStation 5-consoles opgedoken

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • avatar

    Markus88

    • 18 juni 2020 08:39
    Een dag na de presentatie had ik gegoogled hoe de ps5 er horizontaal uit zou zien.. Kreeg toen wel een paar foto's te zien in de horizontale positie van de ps5.. Hier staat dat de reddit post de eerste foto's zijn. Hoe kan dat dan? Gefotoschopped? Ziet er in ieder geval precies hetzelfde uit :P

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Exalian-1

    • 18 juni 2020 09:08
    Ik wacht lekker op de Slim editie. Dan zijn de kinderziektes ook weg, en zijn er genoeg games.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    ShadowKiller

    • 18 juni 2020 18:07
    @Exalian-1
    Ik wacht op een ShadowKiller slim maar die komt er maar niet. :(

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    watashi wa maurice desu.

    • 18 juni 2020 22:16
    @ShadowKiller

    Hahahha en bedoel je dan slim van slank of slim van intelligent?
    Hahah

    Misschien ook maar goed dat er maar geen slim van jou komt want anders raak jij als ‘oude versie’ mogelijk overbodig.
    Dat zou dan ook zonde zijn,

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Heijaangel

    • 18 juni 2020 09:09
    Hij was horizontaal ook al heeeel kort te zien in de presentatie zelf.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Millman7

    • 18 juni 2020 10:32
    @Heijaangel dit hoor ik vaker en toch kan ik het niet terugvinden in de reveal

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Heijaangel

    • 18 juni 2020 12:17
    @Millman7 Heb speciaal het laatste stuk voor je even terug gekeken. Want wist eigenlijk wel zeker dat ik hem gezien had. Het is echt op het laatste moment van de stream geweest.
    Ik heb even een random stream van iemand terug gepakt. Het was zo kort dat het me haast niet lukte om hem op pauze te zetten haha.
    https://www.youtube.com/watch?v=XR0hk700H_4
    Op tijd: 1:53:02

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Quorumz

    • 18 juni 2020 09:30
    wat een nieuws, een liggende console… :)

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    N0rthstar

    • 18 juni 2020 09:51
    Ik vind het wel een mooi futuristic ding. :) Maar voorlopig ben ik nog aan me eerste game, van 15 wachtende, bezig op me PS4 :D

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Pascal08

    • 18 juni 2020 09:54
    Oftewel draai je telefoon oftewel roteer het plaatje in je foto editor.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    HunterSeeker

    • 18 juni 2020 10:34
    inverted oreo

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    clandestine666

    • 18 juni 2020 11:39
    @HunterSeeker Hahaha

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Janzijnvader

    • 18 juni 2020 10:46
    Spectaculair hoor dit nieuwsbericht

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Aquemini

    • 18 juni 2020 11:06
    Mooi ding

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    denver

    • 18 juni 2020 11:17
    De ontwerper hiervan heeft duidelijk geen katten. Of een grafische opleiding afgerond.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    NoTDvtchNoTMvch

    • 18 juni 2020 13:56
    @denver of enige smaak in zijn genen … echte jappe kak.
    Gewoon stuitend lelijk is ie , en past ook zo goed bij de rest van de TV's , Componenten, Streamers , Decoders etc..

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • fonsrutte

    • 18 juni 2020 15:47
    Het lijkt erop dat je vanwege de vorm van het apparaat en naargelang hoe je hem neerzet zelf een, ik neem aan meegeleverde standaard, op het apparaat moet plaatsen. Dus als je hem verticaal neerzet moet je die voet eronder zetten en horizontaal zal er ook iets op zitten om het waterpas te maken.
    Ik weet niet of ik daarop zit te wachten.

    Qua uiterlijk is ie wel mooi vind ik, maar niet erg praktisch.
    Form over function zo lijkt het.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    gebakkenei

    • 18 juni 2020 19:28
    Mooi in het mosselseizoen