Nieuws
Forza Horizon 5

Forza Horizon 5 wordt voor release al door 800.000 mensen gespeeld

Game komt morgen pas officieel uit

Geschreven door Michel Musters op
Forza Horizon 5 wordt voor de officiële release al door zo'n 800.000 mensen gespeeld.

Dat merkt VGC op, waar men naar de Hall of Game-leaderboard van het spel heeft gekeken. Daaruit blijkt dat meer dan 800.000 mensen de game al op Xbox of pc spelen.

Forza Horizon 5 komt officieel pas morgen uit, maar mensen die een duurdere Premium-editie van de game hebben aangeschaft, konden sinds afgelopen vrijdag al aan de slag.

Gamer.nl gaf een 8,5 aan Forza Horizon 5: "Forza Horizon 5 is een prachtige, gelaagde en omvangrijke representatie van de globale autocultuur. Of je nu wilt driften in een opgevoerde Supra of de supersnelle elektrische Porsche Taycan op z’n staart wilt trappen, Forza Horizon 5 doet het met verve."

Forza Horizon 5

Dit artikel delen:

Lees meer

Klassieke Star Wars: The Old Republic-trailer nu in 4k te zien Datamine hint naar cross-over tussen CoD: Vanguard en Attack on Titan
18

Reacties op: Forza Horizon 5 wordt voor release al door 800.000 mensen gespeeld

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • avatar

    hulstpower

    • 8 november 2021 09:34
    dat zijn toch flink aantal terwijl forza 7 dacht ik niet heel goed verkocht had dat ik een keer las.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    MelvinChowder

    • 8 november 2021 10:20
    @hulstpower Forza Horizon is ook voor een ander (groter) publiek dan de hoofd Forza games, Horizon 4 is zelfs de best verkochte game van vorige generatie op Xbox geloof ik.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    hulstpower

    • 8 november 2021 10:38
    @MelvinChowder dat zal best kunnen geen idee denk forza 4 of gears 5 ja

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Ulysses

    • 8 november 2021 10:10
    Is al geshared

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    DarkraverX

    • 8 november 2021 11:17
    Ze zaten gisteren al dik over de 1 miljoen heen. :D

    Wel accuraat blijven gamer.nl :D

    Maandag ik weet maar toch :D

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    COSMIC_TSAR

    • 8 november 2021 11:18
    Inmiddels al meer dan een miljoen zelfs. Zin om morgen ook te beginnen.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    kleinekoosjer

    • 8 november 2021 11:53
    Dat zijn wel bizarre aantallen wetende dat deze game vanaf morgen 'gratis' op Gamepass verschijnt. Dit zouden dus allemaal betaalde versies moeten zijn..
    Heb zin in morgen! Games is reeds binnen; dus kom maar op.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Mr.Happy

    • 8 november 2021 12:24
    @kleinekoosjer dat toont gewoon aan dat veel mensen nog altijd liever hun games kopen dan huren. Er is een markt voor beiden.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    kleinekoosjer

    • 8 november 2021 14:07
    @Mr.Happy Blijkbaar; ik had het niet verwacht; maar is alleen maar goed nieuws voor de devs natuurlijk.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • tyberium

    • 8 november 2021 13:30
    @kleinekoosjer Ik heb ook gamepass, maar had 'm ook gekocht inclusief alle DLC en speel 'm sinds donderdag avond. Kost een rib uit je lijf, maar is het zeker waard. Voor zo'n immense kaart is het oog voor detail echt verbluffend. Vooral de gebruikte fotogrammetrie en de textures (bijv. van het asfalt) is echt top. Een studio die z'n zaakjes zo goed voor elkaar heeft, verdient het om mijn knaken te krijgen.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    kleinekoosjer

    • 8 november 2021 14:10
    @tyberium en gelijk heb je; als je inderdaad weet dat je je uren en uren met een game gaat vermaken is een aangaf natuurlijk altijd gerechtvaardigd. Ik heb dat bijv met Ori ook gedaan. Zoveel liefde voor die game. Of ik het met Forza ook ga doen weet ik nog niet; allicht de dlc.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • BennoPS

    • 8 november 2021 14:01
    Niet zo vreemd hij staat op gamepass haha. Eigelijk Word die dus heel weinig gespeeld. Plus dit is de eerste echte next gen game voor Xbox ? Mensen proberen die natuurlijk uit er is niet veel te krijgen momenteel voor het Xbox kamp

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    kleinekoosjer

    • 8 november 2021 14:06
    @BennoPS .. misschien eerst even goed je huiswerk doen voordat je de fanboy gaat uithangen.. dan sta je allicht net iets minder voor schut.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Ziminar

    • 8 november 2021 14:13
    @BennoPS Hij staat pas vanaf vandaag op gamepass. weltrusten

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Riyakuya

    • 8 november 2021 17:10
    @BennoPS ik acht je leeftijd niet al te hoog gezien deze opmerking.

    On topic: je kunt de game ook via gamepass downloaden en dan de premium add ons bundle kopen voor 45 euro als je ultimste hebt. Dat heb ik gedaan, bespaard toch wat geld en je kunt hem al vsnsf de 5e spelen.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    ali3n8tor

    • 8 november 2021 17:32
    Hij komt vandaag uit op GP maar de teller zegt nog 6,5 uur om te unlocken? dafuqqi ? dan lig ik allang te bed!

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Akira

    • 8 november 2021 17:54
    @ali3n8tor
    Dat komt omdat hij pas vanaf 9 nov. speelbaar is op GP.
    Dus vanaf 0:00 uur.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    kleinekoosjer

    • 9 november 2021 02:54
    Net gespeeld.. wouw..