Nieuws
Forza Horizon 5

Forza Horizon 5 bevat tot nu toe 426 wagens

Maar er komen er voor release nog meer bij

Geschreven door Michel Musters op
Er zitten tenminste 426 wagens in Forza Horizon 5.

In een nieuwe blogpost op de officiële Forza-website worden de 426 die op lancering in ieder geval in de game zitten allen opgenoemd. Daar zitten in ieder geval de wagens die op de cover van de game staan bij; de Mercedes-AMG One en de 2021 Ford Bronco Badlands. 

Elke wagen in de game kan tot in de kleinste details in de Forzavista-modus bekeken worden. In de blog wordt overigens gemeld dat het niet om de uiteindelijke lijst van auto's gaat en dat er nog voor release meer worden bevestigd.

Forza Horizon 5 verschijnt op 9 november voor Xbox Series X en S, Xbox One en pc. De game speelt zich af in Mexico. De map wordt ongeveer anderhalf keer zo groot als die van Forza Horizon 4 en bevat volgens de makers de grootste verscheidenheid aan omgevingen tot nu toe.

Forza Horizon 5

Dit artikel delen:

Lees meer

Britse voetballer Jesse Lingard heeft eigen Rainbow Six Siege-team Een uitgebreid overzicht van Far Cry 6
17

Reacties op: Forza Horizon 5 bevat tot nu toe 426 wagens

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • Roy36NL

    • 9 september 2021 08:53
    In ieder geval zat keuze

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    xeros

    • 9 september 2021 09:54
    Blijft altijd een dingetje om met grote aantallen te showen om de aandacht voor het product te verkrijgen.
    Uiteindelijk maak ik maar gebruik van een paar auto's.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • tyberium

    • 9 september 2021 10:07
    @xeros Grand Tourismo fan gespot! XD

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    xeros

    • 9 september 2021 20:38
    @tyberium OG Forza speler ;) Heb niks met GT

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Paxopoxo

    • 9 september 2021 10:16
    @xeros Hoe meer auto's, hoe meer keuze toch?

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Quintex

    • 9 september 2021 11:49
    @Paxopoxo Zeker waar. Wat wel enorm zonde was, vooral bij FH4, was dat de auto's vrijwel identiek aan elkaar klonken. Nu lijkt dat verbeterd te zijn, maar persoonlijk heb ik dan liever dat elke auto daadwerkelijk anders voelt en klinkt dan dat er heel veel verschillende auto's in zitten.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Paxopoxo

    • 9 september 2021 13:04
    @Quintex Ja dat was wel echt heel zonde, ik hoop echt dat ze daar meer aandacht aan besteden. Sommige iconische auto's met iconische geluiden hadden een default geluid waardoor het voor mij gelijk niet meer hoefde haha.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    xeros

    • 9 september 2021 20:38
    @Paxopoxo Ja absoluut. Hopelijk wel meer nieuwe auto's.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    xevulutionx

    • 9 september 2021 10:39
    hmm ik word nog niet echt vrolijk als ik zie wat er wederom gebeurt. Evenals FH3 en Fh4 en FM7 al deden is alles weer opnieuw gebruikt (wat begrijpelijk is) echter worden de nieuwe updates van auto's of zelfs volledig nieuwe modellen niet meegenomen. Dus zien we wederom een Golf R mk7 van voor de update terwijl er inmiddels al een golf 8 is. A45 amg zelfde verhaal, ook daar de variant van 2013-15 en niet de geupdate versie en eveneens niet de volledig nieuwe a45(s) . Bij Audi de rs6 7, laatste ttrs, rs3 om maar wat te noemen, de "nieuwe " versies ontbreken. Mijn eigen auto kan ik ook opnieuw vergeten vrees ik.
    Gek genoeg zie ik BMW als merk nu nog niet terug, zal nog wel komen.
    Allemaal weer dezelfde verouderde modellen. Fijn en prima dat die erin zitten maar ik zou ook graag eens de nieuwere varianten terug zien. Verder kijk ik wel uit naar de release!

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    hulstpower

    • 9 september 2021 10:53
    @xevulutionx denk dat dat te maken heeft met licentie's, misschien heeft gran turismo wel ex rechten gekocht voor modelen of merken (ik noem iets geks).

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    xevulutionx

    • 9 september 2021 11:16
    @hulstpower
    Ik dacht even dat er een reactie van mezelf stond gezien de avatar ( :D ).
    Maar idd dat is de verwachting wel ja. Zag trouwens dat veel merken nog aan de lijst toegevoegd moeten worden want naast BMW zag ik ook geen Alfa Romeo terug dus zal nog volgen.
    Maar had graag gezien dat ze de portomonnee zouden trekken voor die licenties ipv dat je nu voor een vierde game op rij dezelfde modellen weer ziet zonder updates toe te voegen. maar wie weet ligt t ook aan de autobranche zelf.
    GT7 kijk ook naar uit, heb gelukkig de mogelijkheid om beiden te spelen!

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Roy36NL

    • 9 september 2021 11:44
    @hulstpower misschien heeft het te maken dat Microsoft geen geld uit wilt geven aan licenties, omdat het spel niet meer oplevert dan het aantal gamepass leden. Dus kosten moeten wel laag gehouden worden, omdat het de losse verkoop vrijwel nihil zal zijn

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    xevulutionx

    • 9 september 2021 11:58
    @Roy36NL Ik denk zelf niet dat dat de reden zal zijn. Op die wijze zou MS helemaal niet meer moeten investeren in 1st party titels aangezien daar dit verhaal dan standaard op van toepassing is.
    Ik wilde bij de titel nog aanhalen dat de extra verkoop nog behoorlijk zou zijn omdat de ultimate/premium fysieke versies altijd goed wisten te verkopen maar die zijn voor t eerst geschrapt deze editie. Best zorgwekkende trend, heb nu van alle forza's de speciale versie gehad en nu moet ik t doen met de digitale aanschaf.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Roy36NL

    • 9 september 2021 12:03
    @xevulutionx ja is inderdaad niet echt een goede trend, maar ze kunnen wel investeren, alleen niet meer dan hun leden anders zullen ze zelfs op games verlies maken dat kan niet de bedoeling zijn. Vind het inderdaad wel raar dat als je een nieuw deel van iets uitbrengt niet de nieuwste uitvoeringen hebt.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    hulstpower

    • 9 september 2021 12:03
    @Roy36NL denk eerder dat het met licenties te maken heeft want elke forza game heeft wel altijd de nieuwste auto van een merk zoals de nieuwe forg gt bij forza 6 of 7 uit me hoofd en bij deze de nieuwe amg. En vaak brengen forza games ook bepaalde merken als dlc uit. Maar geld heeft er denk ik weinig mee te maken.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    xeros

    • 9 september 2021 20:43
    @Roy36NL Deze game is huge binnen het arcade racing gerne dus dat lijkt me niet.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    LordLuc

    • 9 september 2021 14:16
    Hmm…
    Zou je de auto's eruit kunnen rippen voor GTA V.