Nieuws

Forza Horizon 3 volgende maand verwijderd uit winkels

Niet meer te koop

Geschreven door Erik Nusselder op
Openwereld-racegame Forza Horizon 3 is vanaf volgende maand niet meer te koop in digitale winkels op pc en Xbox One. Dat is bekendgemaakt via het officiële Twitter-account van de game.

Op 27 september wordt de game en alle bijbehorende DLC verwijderd uit de winkels. De reden voor de verwijdering is niet bekendgemaakt, maar heeft mogelijk te maken met licenties in de game, bijvoorbeeld voor auto's of muziek. De ontwikkelaar noemt het de "End of Life"-status.

De servers van de game blijven overigens wel online, zodat iedereen die de game heeft het gewoon kan blijven spelen. Ook kan het spel gewoon gedownload worden als je hem al hebt gekocht.

Voordat de game volgende maand wordt verwijderd, is hij met een flinke korting te koop in Microsofts digitale winkels. De game en de Expansion Pass met de uitbreidingen Blizzard Mountain en Hot Wheels wordt met ongeveer 70 procent korting aangeboden.

Dit artikel delen:

Lees meer

Fable nog in 'vroege fase', blijkt uit vacatures Rockstar werkt om problemen Red Dead Online te verhelpen
19

Reacties op: Forza Horizon 3 volgende maand verwijderd uit winkels

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • avatar

    denver

    • 12 augustus 2020 11:31
    Deze is toch zeker de moeite waard. Heb me erg vermaakt, zeker ook met de uitbreidingen.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Paxopoxo

    • 12 augustus 2020 11:42
    @denver Helemaal mee eens, heb deze helemaal grijs gespeeld. Blizzard Mountain was geweldig om door de sneeuw te racen en Hot Wheels was echt lachen met al die stunts!

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    sandervs

    • 12 augustus 2020 14:03
    @Paxopoxo okay dus moet beide DLC kopen?

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Paxopoxo

    • 12 augustus 2020 14:10
    @sandervs Zijn beide echt een aanrader

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    sandervs

    • 12 augustus 2020 18:15
    @Paxopoxo okay thanx

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    sandervs

    • 12 augustus 2020 11:34
    Wil die hotwheels uitbreiding nog kopen maar die heeft geen korting volgens mij?

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    kleinekoosjer

    • 12 augustus 2020 11:51
    Potdomme.. had deze dan gewoon met Gold meegegeven..

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    hulstpower

    • 12 augustus 2020 14:13
    even snel gekocht voor 10 euro op bol.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    sandervs

    • 12 augustus 2020 18:16
    @hulstpower ja daar heb ik hem ook gekocht 2 weken geleden, locatie is eigenlijk wel vetter dan deel 4. Deel 5 in Japan of Brazilië zou ik tof vinden.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    hulstpower

    • 13 augustus 2020 06:50
    @sandervs Brazilie of ijsland.
    Maar deel 4 was ook wel dik alleen vond het wel jammer dat je zelf niet kon kiezen of je nou in winter reed of zomer.
    Heb bijna de hele game gereden in de zomer of lente helaas.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    MelvinChowder

    • 13 augustus 2020 09:18
    @hulstpower Elke week is een ander seizoen, denk dat het toeval is dat je meer zomer/lente hebt gehad. Gelukkig kon je wel het seizoen zelf kiezen in de races.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    hulstpower

    • 13 augustus 2020 10:06
    @MelvinChowder denk het ook heb heel even winter gehad en herst toen even tijdje niet gespeeld en toen in 2 weken had ik hem uitgespeeld en toen had ik lente en zomer en herfst weer en wou graag weer winter. Maar was er klaar mee toen.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    MelvinChowder

    • 13 augustus 2020 11:20
    @hulstpower Snap ik, sommige seizoenen zijn beter dan andere, ik haal graag alle speedtraps en speedzone's dus heb liever zomer. Winter is hiervoor weer minder geschikt, maar dan moet je 2/3 weken wachten om weer een optimaal seizoen te hebben (lente is ook prima opzich).

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    hulstpower

    • 13 augustus 2020 13:45
    @MelvinChowder Ik moet alleen nog de speedtraps en paar speedzones en dan is ie 100% uitgespeeld.
    En volgens mij 1 barn maar twijfel of ik ze niet allemaal al heb.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    sandervs

    • 13 augustus 2020 12:55
    @hulstpower ik ben even gestopt met deel 4, ga verder op de series X Ivm de grafische update

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    hulstpower

    • 13 augustus 2020 13:31
    @sandervs ben benieuwd hoeveel mooier die kan worden speel hem af en toe ook op me pc op me 2080 ti en denk niet dat ik hem beter krijg dan op die settings.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    sandervs

    • 13 augustus 2020 14:34
    @hulstpower ik heb nog de eerste Xbox One dus kan wel een upgrade gebruiken.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    hulstpower

    • 13 augustus 2020 16:29
    @sandervs dan snap ik ja ik heb one x dus en een 2080ti dus ben 4k en Ray tracing nu wel gewend

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    darkmanwls

    • 12 augustus 2020 15:04
    Kreeg m destijds met m'n xbox one, Geweldige game, en australie als wereld is geweldig.
    Dit is wel iets wat ik mis bij Sony hoor, een echt goede arcade style race game. Vroeger hadden we nog ridge racer, maar daar is al heel lang niet meer wat mee gebeurd. En de laatste delen waren ook al niet meer exclusive.