Nieuws

Forza 6 zonder Clarkson, wel met Hammond en May

And on that bombshell...

Geschreven door Ron Vorstermans op
Het voormalig Top Gear-‘trio’ moet het in Forza Motorsport 6 zonder Jeremy Clarkson stellen. De door de BBC ontslagen presentator zit niet meer in de game, in tegenstelling tot James May en Richard Hammond. Dat meldt de creative producer van Turn 10 Studios in een interview met Videogamer.

Nadat Clarkson een producer tijdens de opnames van het tv-programma sloeg, werd hij door de BBC ontslagen. 

In de tweede voorgaande delen, Forza Motorsport 4 en 5, waren de stemmen van het volledige drietal Top Gear-presentatoren verwerkt. De concrete reden voor de afwezigheid van Clarkson in Forza Motorsport 6 wordt in het interview niet gegeven.

Bron: Videogamer

Dit artikel delen:

Lees meer

Horizon: Zero Dawn draait op 1080p-resolutie 'Geen tutorials in Horizon: Zero Dawn'
8

Reacties op: Forza 6 zonder Clarkson, wel met Hammond en May

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • Shadow

    • 19 juni 2015 13:10
    Nou das mooi kut

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Svarog

    • 19 juni 2015 13:52
    Gelukkig gaan ze alle drie wel een doorstart maken op Netflix =]

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • LordLuc

    • 20 juni 2015 09:05
    Jammer. Dan gaan we deze gewoon boycotten.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Bonkie 070

    • 20 juni 2015 11:32
    Boycotten omdat er een stem niet inzit…… Duzzz

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • RdeFuijk

    • 20 juni 2015 11:38
    boycotten? Het is leuk dat de mannen van Top Gear verhaaltjes vertellen in Forza 5 (en dus 6) maar het is niet de reden dat ik die games koop. Ik ga een game als dit niet overslaan als er een stemacteur minder is, in een racegame nog wel.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • LordLuc

    • 21 juni 2015 14:46
    Ja maar dat is als een kroket zonder mosterd, bier zonder schuimkraag. Dat is gewoon not done.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • RdeFuijk

    • 21 juni 2015 20:19
    Naja oke, als jij een racegame laat liggen vanwege een stem minder in de cutscenes, prima. Beetje overdreven lijkt mij. Maar moet je natuurlijk zelf weten. Daarentegen zou ik Top Gear zonder Jeremy ook niet kijken. Maar in een racegame kan ik er wel mee leven ;)

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • bigds9fan

    • 22 juni 2015 10:24
    Beetje zonder . Jeremy Clarkson maakt het trio gewoon compleet.

    Maar wel tof dat ze in de game zitten. Die game serie mis ik nog wel nu ik alleen op de PS3/PS4 game.